wtorek, 17 lipca 2018

Lipcowy tulipan

Kwitną nadal w lipcu ...tulipany na moim lnie.
Dziś pokażę Wam mojego ulubionego, szóstego już tulipana. Jeszcze jeden w sierpniu i koniec moich zmagań. Chyba będzie mi żal bo bardzo lubię je haftować.
Teraz jednak pojawił się problem. Troszkę je źle porozrzucałam. Chciałam między nimi coś wstawić albo je powycinam i zrobię całość z odrębnych elementów ...jednak tu się boję, żeby nie zawalić spawy. 
Najpierw pokażę Wam nowego tulipana a później całość i poutykane liście między nimi. Już sama nie wiem czy dobrze to będzie wyglądać. Jeśli macie jakieś sugestie to proszę piszcie :) 

Tak się prezentuje mój ulubieniec :)
A teraz wszystkie. Jest jeszcze luka na końcu na ostatni kwiat. Na pewno będzie zakupiona antyrama, bo tu odczuwam potrzebę prostoty.

Pozostawiam Was z moim małym dylematem i póki ich nie pociełam macie na mnie duży wpływ : Pozdrawiam :) 

P.S . Wpadam jeszcze z edycją, bo zapomniałam pokazać moich oprawionych truskaweczek :) I nie myślcie że u mnie takie słońce jak tu na zdjęciu....zdjęciem zrobiłam jakiś czas temu a teraz jest u nas tylko deszcz oj :( 

23 komentarze:

  1. To i mój ulubiony.😁 Mnie się podoba tak jak jest. Jeśli chcesz powiesić je na ścianie, to w całości będzie pięknie.☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne-) ja bym nie ciela, tylko powiesila tak jak jest i bez lisci-) gdyby to byl moj haft to kupilabym srebna ramke i szare passepourte. Tanie ramki na wymiar mozna kupic w necie Carlson-Piechocki. Fajnie i przyzwoicie cenowo oprawia babeczka z FB Agnieszka Milaniak - fotkom. Wysylalam jej swoj obraz do oprawy: Mloda Para (mozna zobaczyc na moim blogu) i za calosc- ramka na wymiar, passepourte, szklo antyrefleksyjne, usluga oprawy, wysylka zaplacilam 78 zl. Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz, podoba mi się tak jak jest. Nic nie wycinaj.
    Piękne są :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, też bym zostawiła bez cięcia, a co do listków to nie mam zdania. Chyba bym zostawiła. Śliczna praca. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczynki listki na razie są przyłożone,bo akurat takie miałam. Być może będzie prawdziwa wysuszona trawa albo jakieś tekturki trawiaste. I to cięcie jednak bardzo mnie przeraża i chyba jednak pozostawię całość. Dziękuje za podpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne tulipany, Madziu, ja też jestem za pozostawieniem ich w całości.
    Uściski i życzę słońca (u mnie też permanentnie leje).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lato powinno wyglądać inaczej. Cóż począć trzeba żyć i wykorzystać czas na robótki :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Śliczne te Twoje tulipany ☺

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudność tulipan. Wszystkie są bardzo ładne, jednak ostatni najelegantszy. Fantastycznie prezentują się jako taki mały samplerek i z liściem uzupełniającym. Nie tylko zapełnia przestrzenie, ale i dodaje koloru. Do tego prosta ramka. Nic więcej nie potrzeba. Już teraz całość zachwyca!
    Pozdrawiam upalnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne hafty! Też zostawiłabym w całości ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten chyba najpiękniejszy :) Nie rozcinaj, tak jest świetnie! Dasz prostą ramkę i będzie ekstra.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zostawiłabym w całości. Takie lato mam zazwyczaj w Irlandii dlatego zawsze uciekam do kraju ale tym razem jest odwrotnie lato jest na wyspach a tu pada. Na szczęście jestem na opolszczyźnie u mamy i tu słoneczko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Tulipanki przepiękne, ja bym nie rozcinała absolutnie, ale faktycznie można między nich coś tam powtykać. W jednej całości prezentują się świetnie!
    Oj, u mnie też ostatnio ciągle pada, ale ja tam lubię deszcz, więc nie jest tak źle:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudnie się prezentują w całości Madziu :)
    Myślę, że zrobisz jak poczujesz i będzie pięknie,
    ściskam i dziękuję za odwiedzinki u mnie :)
    dzisiaj tylko "deszczowa piosenka nas uratuje...." ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne tulipanki. Ja bym też nie rozcinała, wystarczy delikatna prosta ramka i będzie bosko. Pozdrawiam Madziu.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj tak, ten jest zdecydowanie najpiękniejszy. Też się nim zachwycam. Nie rozcinaj Madziu, razem stanowią piękną całość. U mnie w Łodzi też leje . Dziś co prawda na razie bez deszczu ale tak potwornie parno, że chyba coś jednak rąbnie z nieba. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Z listkami jet uroczo, ale właśnie takimi zielonymi. Jak Ci się znudzi, zawsze listki możesz usunąć, a nawet całość wyciąć.
    Truskaweczki w słońcu - piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kwiaty w całości bardzo ładnie wyglądają, ja bym nie rozcinała.
    Truskaweczki to już wspomnienie, a u Ciebie w pięknym słoneczku.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tulipany, to moje ulubione kwiaty, a ten rzeczywiście jest najładniejszy :).

    Ja bym nie cięła tulipanów, a listki usunęła :).

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne tulipany.
    Nie dawałabym żadnych listków. Jedyne co bym dodała gdyby to mój haft, to wyszyte pojedynczą nitką nazwy tulipanów. Wypełniło by to puste miejsca i wzbogaciło pracę. Ale to tylko moja sugestia :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń