wtorek, 23 stycznia 2018

Kto dołączy? :) Zapach tulipanów.

Witam serdecznie :) 
Moje hafciarskie myśli ostatnio błądziły to tu, to tam. I przystanęły przy tulipanach, które zamieszczone są w pewnej włoskiej gazetce. Pomyślałam jednak, że miłoby haftować je w doborowym towarzystwie. Nie liczę tu na wielkie tłumy ale przychodzę do Was z pytaniem : czy jesteś chętna na wspólne haftowanie tych kwiatów? 
Jeśli marzysz o wyhaftowaniu tych tulipanów:
1. Pozostaw komentarz ze swoim adresem mail pod tym postem do 31 stycznia 2018. 
2. Oczekuj maila z wzorem i rozpiską ode mnie.
3. Na swoim blogu umieść banerek dotyczący zabawy, nie po to aby cały świat mnie zobaczył ale żebyśmy nie przegapiły zakończenia zabawy.
4. Zabawa trwa od lutego do sierpnia 2018r. 
Haftujesz po jednym tulipanku na miesiąc i chwalisz się nim na swoim blogu. Do końca lutego oczekuję pierwszego tulipana - kolejność dowolna ;)  Możesz haftować szybciej ;) 
5. Haftujemy wg wzoru, ale pozostawiam Ci wolną rękę co do wyboru kanwy i mulin. Tulipany możesz też inaczej " porozrzucać " na kanwie niż we wzorze. Rozpiska będzie do palety muliny DMC ale możesz wybrać inną paletę mulin. 
6. Podsumowanie zabawy będzie we wrześniu. Jeśli ukończyłaś haft będziesz brać udział w losowaniu niespodzianki, którą własnoręcznie przygotuję :) Powodzenia 

Do naszej zabawy będzie na pewno potrzeba 40 odcieni mulin, fajny materiał : kanwa, len i oczywiście turbo igła ;) U mnie przygotowania już trwają :)

 
Pozdrawiam :) 

47 komentarzy:

  1. Śliczne te tulipany :) Będę kibicować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Madziu ja się zapisuję, mam już pewien pomysł na zagospodarowanie tulipanków :), banerek umieszczę późnym wieczorem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zapomniałam e-mail-a: hafty.viola@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Madziu ,podaj rozmiar haftu,łamię się te tulipanki są takie piękne....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu szerokość to 300 krzyżykow a długość 120.

      Usuń
  5. Chętnie wspólnie, we własnymi tempie powyszywam :)
    iventi.atelier@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) Zapraszam

      Usuń
    2. Jeśli tak można to powyszywam we własnym tempie.Za dużo wzięłam na głowę różnych robótek /jak zwykle/klisz.elzbieta@gmail.com

      Usuń
    3. Madziu,zauważyłam,że link do mojego bloga w ulubionych masz nieaktualny.Obecny to
      iventi-atelier.blogspot.com

      Usuń
    4. Dziękuję za informację :)

      Usuń
  6. Tulipany są bardzo piękne, będę Wam kibicować.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam sie na nic nie zapisywać , ale te tulipany są cudne i chyba się skuszę :)

    zakletaigielka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne te tulipanki i bardzo kuszą. Jednak pokibicuję tylko, bo stanowczo za dużo mam rozgrzebanych robótek. Nie licząc tych "w planach" na konkretne okazje.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie. Rozumiem :) Czas jest niestety nieubłagany :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. śliczne, ale tym razem tylko kibicuję

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne tulipany. Szkoda,że terminy mam tak napięte ale będę kibicować.

    OdpowiedzUsuń
  11. Poprawiam swój mail:klisz.elzbieta@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne tulipanki i chętnie bedę u Was podziwiać:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne tulipany:) dołączam do obserwatorów:) pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Serce się wyrywa, ale rozum skutecznie go powstrzymuje. Kot, kot najważniejszy!;) Mam nadzieję, że zbierzesz zgraną grupkę.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kusisz, Madziu... muszę pomyśleć...
    Tulipanki są śliczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja będę tylko kibicować, Madziu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne tulipaniki, a że dawno w nic się nie bawiłam to chętnie dołączę :) Pozdrawiam :*
    haftowaneopowiesci@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Oczyma wyobraźni już widzę piękną poduchę, ale nie dam już rady wcisnąć żadnego zobowiązania, nawet w formie zabawy :) Będę śledzić Wasze postępy, a potem zazdrościć Wam gotowych haftów :P I dopingować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ten czas jest taki niubłagany dla naszych robótek. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  19. Kusisz i to mocno, ale niestety nie dam rady. Tulipany bardzo mi się podobają i będę Wam kibicować

    OdpowiedzUsuń
  20. Przystopowałam z zabawami, chcę podgonić moje dwa ufoki. Ale kibicować Wam będę z pewnością :)

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam tulipany, a ty wybrałaś piękny wzorek :) załuję ze nie da sie jakos rozciagnac czasu bo chętnie wzięłabym udział

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam wzory kwiatowe i w normalnych warunkach na pewno bym się zapisała do zabawy, ale dopiero wróciłam na łono blogowe i pomału rozwijam skrzydła, dlatego z ciekawością i zazdrością będę podglądać tulipanowe postępy i już czekam na pierwszą odsłonę :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Tulipany są prześliczne! Będę podglądać wasze postępy z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja niestety moje biedne tulipany ze trzy lata męczę, więc chętnie tylko pokibicuję:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziewczynki dobre i kciuki :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne te kwiatki.. szkoda, że spóźniłam się z zapisem :(

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczne są :) szkoda, że dopiero dziś trafiłam do Ciebie :(
    będę podglądać postępy i zazdrościć :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń