środa, 7 sierpnia 2019

Pocałunek

Witam :)
Od czasu do czasu wyciągam haft pt. "Pocałunek" na podstawie obrazu Gustava Klimta. Secesja jest intrygująca więc i ten obraz spodobał mi się już mnóstwo lat temu. Dziś pierwszy raz pokażę go na blogu i mam nadzieję, że Wasz doping pomoże mi go szybciej wyhaftować. W tym momencie mam dokładnie tyle krzyżyków co pokazuje to zdjęcie. Prezentacja :)
Wzór pochodzi z dawnego Kramu z robótkami i haftuję go potrójna muliną firmy Ariadna. 
A z pozdrowieniami dwa zdjęcia z mojego zdjęciowego ogródkowego repertuaru :)

22 komentarze:

  1. Madziu obiecuje dopingować ale już jest cudnie. Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam słabość do secesji... ma w sobie jakiś czar i urok :-)
    Czekam niecierpliwie na kolejne odsłony haftu, bo piękny jest i wart szybkiego ukończenia :-)
    Uwielbiam Twoje zdjęcia :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Madziu, dopinguję, trzymam kciuki u obu rąk i czekam na efekt końcowy. Uwielbiam secesję!
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się szybko zniechęcam jak nie widać postepów w robótkach, więc zawsze podziwiam osoby, które wyszywają tak wielkie prace. Będzie piękny obraz. Świetne fotki ogrodowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mięto też nie tworzę większych rzeczy i doceniam wytrwałość innych. Jednak będę próbować żeby mieć choć ten jeden obraz :) Pozdrawiam

      Usuń
  5. Doping masz gwarantowany! Już jest bardzo piękny haft :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. Dziś też udało mi się postawić troszkę krzyżyków :)

      Usuń
  6. Dopinguję z całego serca! Będzie piękny obraz!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudo powstaje! Miłego haftowania:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny haft. Kończ jak najszybciej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Magdo, doping masz zapewniony. Działaj kochana, działaj, bo kolejne piękne hafty czekają na opracowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam ten obraz,jest piękny, a wersji haftowanej zachwycający jeszcze bardziej ☺ Słodki kociak ☺

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję choć to na razie jego część :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Coraz bliżej końca , będzie piękny haft.

    OdpowiedzUsuń