poniedziałek, 21 maja 2018

Majowy tulipan i imieninowe candy

Nadal kwitną..tak...u mnie nadal kwitną tulipany. Kanwa i muliny są niezawodne. Tym razem powstał najskromniejszy ze wszystkich majowy tulipan :) A że dziś mam bardzo zabiegany dzień to szybko go przedstawię. Proszę Państwa oto on :)
Prezentacja:
Podpinam post pod etykietę Tulipanowe haftowanie i zapraszam do śledzenia postępów w moich pracach :)

A teraz ogłoszenie :)
Spośród Wszystkich moich wiernych obserwatorek, które pozostawią pod tym postem komentarz wylosuję jedną i przygotuję dla niej paczuszkę niespodziankę :) A co tam. Nigdy Candy u mnie nie było to będzie :) A candy z okazji moich imienin, które obchodzę 29 maja :) Losowanie zrobię na początku czerwca :) 

Buziaki :* 

22 komentarze:

  1. Piękny tulipan w hipnotyzującym kolorze! Wszystkiego najlepszego z okazji nadchodzących imienin Madziu 😙

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny ten tulipan :) pasuje do mojej przyszłej sypialni :)
    Madziu wszystkiego najlepszego z okazji zbliżających się imienin :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tulipanik super, może i najskromniejszy ale śliczny. I wszystkiego najlepszego z okazji imienin :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też ślę Ci Madziu cieplutkie życzenia imieninowe z całego serca. Piękny ten tulipanowy fiolet.
    Co do naszych tulipanków ,chyba zmienię materiał na kanwę bo moje oczy nie wyrabiają z lnem .Dlatego takie u mnie super ślimacze tempo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczniutki! Skromny wcale nie znaczy gorszy :)
    Przesyłam najpiękniejsze urodzinowe życzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny tulipan, cudnie prezentuje się na lnie :) a życzonka imieninowe jeszcze złożę w stosownym czasie :)e

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiesz, że dla mnie każdy tulipan itd.... ale ten jest wyjątkowo piękny.:) Życzenia złożę w stosownej chwili, a teraz chętnie się zapisuję na candy.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny tulipan, cudne połączenie kolorków.:) Madziu z okazji zbliżających się imienin życzę wszelkiej pomyślności, dużo radości i spełnienia marzeń.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Madziu, tulipanek jest przepiękny. Wszystkiego najlepszego i najpiękniejszego z okazji imienin.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny jest :)
    Zapisuję się na candy, może to ja będę mieć prezent imieninowy :) A z życzeniami przybędę na Magdaleny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny tulipan:) oczywiście jako imienniczka się zapisuję, choć akurat ja lipcowa jestem, ale co tam, przecież nic nie tracę, można mieć dwa razy imieniny, ot kaprys;) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny tulipan. Wszystkiego najlepszego z okazji imienin

    OdpowiedzUsuń
  13. Tulipany szybko w tym roku przekwitły, Twój jest piękny :-)
    Z życzeniami jeszcze wpadnę :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. sliczny jest! kolory sa magiczne...

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny ten tulipanek, a do tego ten materiał ładnie podkreśla jego kolor:-)
    I co bym niezapomniała to Wszystkiego najlepszego z okazji imienin:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny haft. wszystkiego najlepszego.

    OdpowiedzUsuń
  17. Tulipan cudnie wyszedł. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce do Candy i życzę wszystkiego dobrego z okazji zbliżających się imienin. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne kolorki nadałaś tulipankowi, takie nieoczywiste :) Już teraz przyjmij ode mnie serdeczne życzenia imieninowe :) Dużo czasu na robótki :))

    OdpowiedzUsuń
  19. pięknie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Tulipany w tym kolorze zachwycają! Czy już wykopałaś cebulki tulipanów?
    Na życzenia musisz poczekać do 29 V ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Aniu niektóre wykopalam. Same wychodziły taka susza.

      Usuń
  21. Dziękuję bardzo za Wasze życzenia. Dziś mam imieniny a że lubię swoje imię to świętuję :)

    OdpowiedzUsuń