piątek, 9 listopada 2018

W drodze do grudnia

Patrzę i oczom nie wierzę, że tak dawno nic już nie pokazałam na swoim blogu. Na Wasze blogi staram się zaglądać. Jednak zauważyłam, że dodając komentarz z telefonu automatycznie wskakuje on dwa razy. Przepraszam za to. Można usuwać, ja na pewno się nie obrażę ;) 
Za komentarze pod postem z sówkami serd ecznie dziękuję! :)
Dziś pokażę kilka ozdób świątecznych. Zatem prezentacja:
Wykonałam też dwie inne zabaweczki ale to były próby nadania kształtu. To taka moja zabawa z nitką. Wyjdzie to wyjdzie a jak nie to płaczu nie będzie. Wyszły tak. Nie wyrzucam ale też nie rozdaję hihi
I na koniec serdecznie pozdrawiam zdjęciem wiewióreczki :) Trzymajcie kciuki za moje robótki, bo ręka w nocy rwie z bólu i nie wiem jka będzie przyszłość moich prac :( 

29 komentarzy:

  1. Jak zwykle coś z niczego...masz świetne pomysły Madziu! Wspaniałe ozdoby zrobiłaś. Przykro mi z powodu ręki...oby przeszło 😟

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomysłowe i świetne po prostu. Natomiast co do wprawek: uważam, że szczególnie konik wyszedł wspaniale.:) Kuruj się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że konik ma swój urok :) Dziękuję :)

      Usuń
  3. Znakomite ozdoby, wszystkie mi się podobają.:) Życzę duuużo zdrówka, serdeczności Madziu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne ,bardzo pomysłowe ozdoby z uroczymi hafcikami -super.Życzę Ci powrotu do pełnej sprawności rączki,pozdrawiam serdecznie,

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawieszki urocze, ale moje serce skradł konik - słodziak :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudne zawieszki !!!!wspanialy pomysl pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Super maleństwa 😀. Kształty również ekstra wyszły, bardzo podoba mi się ta zawieszka z konikiem 😀

    OdpowiedzUsuń
  8. Madziu, urocze te zawieszki, będą wspaniała ozdobą.
    Trzymam kciuki za Twoją rękę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne ozdoby stworzyłaś! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna choinka będzie z takimi ozdobami :-)
    Nowe kształty świetne, konik wyszedł Ci zabójczo! :-)
    Dbaj o siebie i kuruj rękę, szybkiego powrotu do pełnej sprawności :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne prace! Zawieszki będą dumnie prezentować się na choince, a domek i konik śliczniutkie. Mam nadzieję, ze z ręką lepiej i będziesz mogła spokojnie wyszywać 🙂
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne prace, wszystkie. Podziwiam szczerze i zdrowia życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne ozdoby! Te w wianuszkach bardzo pomysłowe :) A konik na biegunach skradł moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zawieszki zrobiłaś :).

    domek z konikiem też mi się podobają i śmiało mogą zdobić choinkę :).

    Mam nadzieję, że z ręką jest już lepiej :).

    OdpowiedzUsuń