niedziela, 26 sierpnia 2018

Sierpień a nadal kwitną tulipany

Witajcie :)
" Pachnące radością tulipany " nadal u mnie kwitną. Jednak to już ostatni z haftowanych tulipanów w mojej zabawie. Dziś zaprezentuję haft a we wrześniu ogłoszę kto dostanie ode mnie nagrodę za wspaniałe uczestnictwo i postaram się pokazać cały haft zagospodarowany w jakiś sposób. Piszę w " jakiś " bo nadal myślę co z nimi zrobię. Czytam Wasze podpowiedzi i mam mały mętlik w głowie. W końcu jednak będę musiała je zagospodarować żeby nie zniknęły w czeluściach szuflady.
To ostatni już tulipan, więc jest wystrojony na tę okazję ;) Troszkę len nie chciał ze ną przy łodydze współpracować ale traktuję to jako hobby, za każdym razem czegoś się uczę więc afery nie ma, jakoś delikatnie wybrnęłam z niewygodnej sytuacji ;) Prezentacja:


Tak prezentuje się ten przystojniak.
A na koniec pokażę fragment jesiennego obrazka. Być może w najbliższym czasie go skończę. 

Dziękuję za komentarze pod postem z papuzią zakładką :-) 

33 komentarze:

  1. Piękny Pan Tulipan i bardzo odświętny na dzisiejszą prezentację :-) Cudnie haftujesz. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Haftowane tulipany mogą kwitnąć cały rok i to jest wspaniałe. A jakie śliczne grzybki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Madziu, piękny tulipanek wyszedł. Ja też jeszcze się zastanawiam jak zagospodarować ten wzorek. Szkoda by było go nie wyeksponować odpowiednio :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo ciekawa Twojej aranżacji :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Tulipanek bardzo piękny a jesienny obrazek zapowiada moją ulubioną porę roku.Urocze te muchomorki.
    PS.muszę się wytłumaczyć ż e niestety nie będę kontynuować wyszywania tulipanków.Żle oceniłam stan swojego wzroku i niestety poległam na lnie.To już nie dla mnie wyszywanie na takiej tkaninie może kiedyś na kanwie....
    Przepraszam i dziękuję za wzorek
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elżusiu nic na siłę. W pełni to rozumiem. Jeśli haftuję na lnie to tylko na słońcu. Kanwa dla oczu jest mniej wymagająca. Może kiedyś wrócisz do tulipanów. Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Przepiekny jest! :) I powiem Ci, ze cudnie wyglada z ta czerwona wstazeczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny tulipan! Fajnie, bo masz wiosnę w każdą pogodę :-)
    Jesienny obrazek zapowiada się cudnie, te muchomorki są obłędne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Teraz będzie przyjemniej mi się pracować przy jesiennym obrazku. Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Kwiatów nigdy dość! Piękny tulipanek :) Muchomorki mnie zauroczyły są bajeczne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie zobaczyć wiosnę już niestety późnym latem ☺

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne są Twoje hafty Madziu :)
    Pozdrawiam gorąco !

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne hafty Madziu, kokardka dodała fasonu, a grzybki - cudne. Pozdrawiam milutko!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Już koniec? Cokolwiek zrobisz, będzie to przepiękna praca. Zresztą, grzybki również.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniec, czas wszędzie biegnie równie szybko, nie odpuszcza nawet haftom ;) Dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  12. Cudny hafcik! Ciekawa jestem wykorzystania tej "tulipanowej rabatki":)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny tulipanek ci wyszedł. A i jesienny hafcik super się zapowiada. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny, nakrapiany tulipan, Madziu! Na pewno wpadnie Ci do głowy super pomysł i pięknie zagospodarujesz kwiatuszki.
    A jesienny obrazek ciekawie się zapowiada.
    Pozdrowionka :-)

    OdpowiedzUsuń