środa, 24 lipca 2019

Projekt resztkowy

Witajcie ponownie :) 
Dziś przybiegła do mnie na blog myszka opatulona w szalik i łapiąca śnieg :) Myszka powstała z resztek mulin a szalik ze starej wełny. Wskoczyła na kartkę i zejść nie chce mimo, że do zimy daleko. Kartkę ozdobiłam drewnianą śnieżynką, która miała iść do pieca jako niepotrzebne nikomu drewienko a myszkę podkleiłam pofalowanym papierem pochodzącym z pudełka po ciastkach ;)
Pokażę tez inną kartkę ...może imieninową może urodzinową...jeszcze nie wiem....kartki nie mają jeszcze napisów, życzeń itp. ...przyjdzie i na to czas :)
Kolejna kartka z kwiatuszkami :) 

Na zakończenie zdjęcie staruszków...nie mogłam zostawić tego pięknego widoku bez utrwalenia ... 
I na koniec kwiaty :) Pozdrawiam :) 

8 komentarzy:

  1. świetna myszka i kwiatulki :) Twórz Madziu twórz, ciesze się na Twój powrót na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myszka już gotowa do zimy -świetne karteczki!
    Pięknie obsypuje się ten milin.Mój na działce też tak obficie zakwitł.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne kartki!
    Myszka opatulona szaliczkiem jest przesłodka :-)
    serdecznie pozdrawiam i dziękuję za piękne zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje haftowane kartki są super! Piękne widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczne hafty i karteczki z nimi, Madziu. Myszka łapiąca na język płatki śniegu jest urocza.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne hafciki i kartki! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szałowa kartka z Myszką - szalik mnie zaskoczył :)
    Kwiatowa też fajna, taka stonowana, trochę vintage.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Wszystkim za miłe słowa :) Pizdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń