poniedziałek, 5 marca 2018

Dziękuję ...

Witam serdecznie. Królisia przeszcześliwa, że dostała tyle komplementów ;) Dziękuję!
A dziś zakładka. Zakładka nie na wyzwanie a zakładka na zamówienie. Zakładka z podziękowaniem. 
Zakładkę zakończyłam pedzelkiem, który wykonałam z kordonka. 
Na ozdobę wybrałam haft z motywem motyli, ponieważ to ma być kobieca zakładka. 
Zakładka jest usztywniona, podszyta filcem. Praca całkowicie ręczna.
Skoro jesteśmy znów przy zakładkach to w tym roku będzie ich u mnie dużo. Lubię je tworzyć. Już myślę, jaką stworzyć na zabawę u Magos. 
W tym roku przeczytałam osiem książek. Nie wiem czy to dużo czy mało. Czytam wieczorami dla wyciszenia i przyjemności. Tytuły:
1." Wariatka " Joanna Jedełka
2." Dwanaście niedkończonych snów " Magdalena Socha
3." Jak Cię zabić kochanie " Arkadiusz Rogoziński
4." Ja dobra zła " Ali Land
5." Zakazany owoc " Erica Spindler
6." Zapisane w wodzie " Hawkins
7." Łaska " Anna Kańtoch
8." Stokrotka w kajdanach " Sharon Bolton

Oprócz "Wariatki " książki warte polecenia. 



21 komentarzy:

  1. Bardzo pozytywna zakłada...poczułam wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jest ta zakładka :)
    Ciekawa jestem, jak Ci pójdzie z francuską zakładką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja kocham zakładki!!! Piękna Twoja motylkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakładka prześliczna (super motylki), a pomysł z guziczkiem przedni! Ja zawsze próbowałam wklejać ten chwościk, a twój pomysł jest dużo lepszy!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiosenna, motylkowa zakładka jest cudna, Madziu.
    Serdeczności posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakładka śliczna, czytanie z taką to sama przyjemność będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna zakładka, a guziczek wkomponował się idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne motylki przyfrunęły na Twoją zakładkę, Madziu :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna kobieca zakładka:)
    Motylki prześliczne.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna, delikatna zakładka :-) lubię prozę Spingler ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również ją lubię. Czyta się lekko a zarazem jest zagadka, którą odkrywa dopiero koniec powieści :)

      Usuń
  11. Cieszę się, że zakładka zebrała tyle miłych słów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie ten Rogoziński kusi. Znaczy tytuł mnie intryguje 😀. A motyle w każdej pracy uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka wyjątkowa, kryminał inny niż wszystkie. Warto sięgnąć :)

      Usuń
  13. Fantastyczna zakładka! Dobrze dobrałaś wzór i kanwę. Jest ciekawie, kobieco i przyjemnie dla oka. Tylko sięgnąć po książkę :)

    OdpowiedzUsuń