poniedziałek, 30 listopada 2015

Cynamon, świece, świąteczne haftowanki

Cynamon, świece, świąteczne haftowanki 

Co tworzy magię świąt? Myślę, że nastawienie ludzi. Jeśli uśmiechamy się na co dzień to na pewno w święta uśmiechu nie zabraknie. Dodatkowo zapachy świąt wprawiają prawie Wszystkich w magię tych dni :) W sklepach już pachnie mandarynkami, cynamonem, a kwiaty gwiazdy betlejemskiej przepięknie wyglądają w kwiaciarniach :) Nic tylko patrzeć a po ulicach będa biegać ludzie przebrani w czerwone płaszcze, z workami na plecach i obszarpanymi przez dzieci długimi białymi brodami :D A ja zakupiłam cynamon, świecę kawowa - bo bez aromatu kawy ani rusz :D 

Bałwanek, pingwinek to moje nowe twory :D A wskoczą później na torebki - już niedługo pokaz :) Dziękuję za fajne komentarze i odwiedziny :D 
Lubię tu być ;) 













Cynamon :) 





Zapach kawy :) 




16 komentarzy:

  1. Co zrobisz z tymi hafcikami?
    Masz fajne nastawienie do świąt...muszę trochę od Ciebie wziąć :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę tworzyć torebeczki, mam nadzieje ze uda mi sie je zeszyć ! Trzymaj kciuki ;)

      Usuń
    2. Oczywiście...już trzymam ! :D

      Usuń
  2. Ale ładnie z ta czerwienią z boku na blogu, ja również uwielbiam ten czas przedświateczny , a pingwinek i bałwanek cudne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tło to rzeczywiście takie świąteczne klimaty :) A niech zaczną się i trwają :)

      Usuń
  3. Też trzymam! Śliczne motywy.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam i ja ;) Też już u mnie świątecznie się zrobiło,a to za sprawą wczorajszego szycia. ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie kciuki się dziewczynki przydadzą :D Dziękuję za miłe słowa :) Iventi byłam i widziałąm piękną poduszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hafciki ładne. Uroku dodaje tkanina, jak ją zobaczyłam od razu pomyślałam o woreczkach... I jak widzę, też masz taki plan wobec nich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już zrobiłam torebeczki na cukierki cz czekoladę :D Jutro pokażę :)

      Usuń
  7. Hafciki piękne :-) i robisz takie śliczne nastrojowe zdjęcia. .. aż chce się już Świąt :-D :-D :-D

    OdpowiedzUsuń
  8. O tak, zapachy... czuję pomarańcze i już jest świątecznie :)
    /Pozdrawiam,
    Szufladopółka aka Targetowa

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również chłonę święta wszystkimi zmysłami :) Śliczne maleństwa :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń