piątek, 25 grudnia 2015

Rosette II

Moje drogie koleżanki ostatnio spotkał mnie zaszczyt ze strony sklepu Coricamo. Dostałam zestaw do haftu. Na tym nie koniec. Moim zadaniem jest wykonanie haftu a następnie stworzenie damskiej torebki z użyciem wcześniej wyhaftowanej rozety. 
Zestaw juz jest w moich rękach, zrobiłam też pierwsze kroki w haftowaniu. Dziś przedstawię to co jest w otrzymanym zestawie a już w następnych postach fragmenty pracy nad haftem a następnie torebką. Na wszystko oczywiście potrzeba czasu więc powolutku do przodu ...liczę na Wasze odwiedziny :D 
Pozdrawiam serdecznie :) 

Haft 163 x 163 
30 x 30 cm 







Kanwa Aida 14 ct i mulina firmy Madeira 






16 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem efektu końcowego. Myślałam, że ta rozeta jest mniejsza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak duża że teraz siedzę i główkuję jaka torebka będzie z nią fajnie współgrać ;)

      Usuń
  2. Gratulacje serdeczne:)
    Czekamy na gotową pracę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyjątkowo piękna jest ta rozeta. Koniecznie napisz, jak się wyszywa Madeirą, bo tej muliny nie znam w praktyce.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem przyzwyczajona do Ariadny ale powolutku przyzwyczajam się do Madeiry, podsumuję na koniec pracy :)

      Usuń
  4. Ciekawe jak Twoje pierwsze spostrzeżenia. Przyjemnego wyszywania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze spostrzeżenie : mnóstwo zakamarków w tej rozecie :D No ale już jakos ugryzłam haft ;) Ciekawe jakie Ty masz odczucia ? ;)

      Usuń
  5. Powodzenia w wyszywaniu, wzór piękny!
    Muliną Madeira haftuje się świetnie, wg mnie lepiej niż innymi znanych firm.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wzór jest piękny! Z pewnością dasz sobie z nim radę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wzor jest piekny, czekam na wiecej. Z pewnoscia stworzysz cos fajnego.

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję za wiarę we mnie :) Praca już wre :)

    OdpowiedzUsuń