Magdalena

Moje zdjęcie

Haft i fotografia to moja pasja ... nie wiem w jakiej kolejności są dla mnie ważne, dzień tak a dzień tak, więc zachowują równowagę w moim życiu :) 

niedziela, 10 stycznia 2016

TUSAL 2016 ...ODSŁONA PIERWSZA

Zapisałam sie pierwszy raz od mojego istnienia w robótkowym świecie na TUSAL :) TUSAL U PROMYKA :) 
Słoiczek pokazuję dziś. Nazwałam go moją Kaczką Dziwaczką ;) No bo przecież wylądują w nim skrawki nitek z przeróżnych haftów, czyli cały galimatias. Dziś będę haftować więc pierwsze z niteczek trafią do słoiczka. 
Nie lubię planować ale mam cichą nadzieję, że uda się w 2016 roku działać w temacie hafciarskim i dotrwać do końca zabawy. Koleżanki przygotowują prześliczne słoiczki, mój w moim odczuciu jest skromny i niewyróżniający się niczym szczególnym, ale stawiam się gotowa do udziału w zabawie :) 

Życzę Wszystkim uczestniczkom pięknych przygód z tegorocznym haftem :) 



11 komentarzy:

  1. Ale piękna ta twoja kaczka dziwaczka Madziu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przybranie, moim zdaniem, jest urocze!:)Kaczka jest bombowa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiecie co .... igiełka mi w palcach pękła na tej kaczce ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ta kaczuszka :)
    Od razu robi się weselej !

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny pomysł na ozdobienie słoiczka...kaczusia słodka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny pomysł na ozdobienie słoiczka...kaczusia słodka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy pomysł na ozdobienie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję, kaczka jest zadowolona z pochwał ;)

    OdpowiedzUsuń