środa, 27 kwietnia 2016

Haftowane serduszko wtopione w filc

Serduszko zrobiłam dla koleżanki, która chciała proste serduszko z imionami swojej rodziny. Wymyśliłam sobie to tak. Nie wiem czy spełniłam jej oczekiwania. Okaże się ;) Miałam plany na sesję fotograficzną ale pogoda postanowiła popłatać figielki i jest szaro i buro. Nie dałam się i poszłam w świat z aparatem. Serduszko sfotografowałam. Wymiary to 20 X 17 cm. 
Wczorajszego wieczora zrobiłam też filcowe serduszka i koniczynkę. Koniczynkę jeszcze jedna zrobię i moje pociechy będą miały SZCZĘŚCIE :D

Prezentacja :) 












I jeszcze troszeczkę przyrody, bo bez niej nie czułabym się sobą :) Dziękuję za ostatnie odwiedziny :) To bardzo miłe, że czytacie i oglądacie moje posty :) 








12 komentarzy:

  1. Śliczne serduszko! Z pewnością zamawiająca będzie zadowolona :) Masz świetne pomysły!
    Maleństwa również śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) Pomysłów mam mnóstwo tylko czas goni nas ;)

      Usuń
  2. Urocze! Po prostu nie może się nie spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno się spodoba! Śliczne drobiazgi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna zawieszka! Spodoba się na pewno:) Piękne zdjęcia!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczne serduszko !a koniczynka extra :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne serduszka i koniczynka czterolistna na szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne filcowe drobiazgi :-) Serduszko świetne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny pomysł na rodzinne serduszko :)
    Na pewno koleżanka będzie zadowolona .

    OdpowiedzUsuń
  9. To będzie ozdoba w domu, takie serce rodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylowo i nieprzeciętnie, wspaniały efekt końcowy :) Podziwiam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń