poniedziałek, 14 listopada 2016

Na grudzień :-)

Witam koleżanki :) 
Serduszko dziekuje za wszystkie komplementy ;-) Być może powstanie jeszcze inne, w innej barwie ale wszystko ma swój czas. 
Patrzę tak sobie od jakiegoś czasu na Wasze blogi i tam co raz więcej prac świątecznych. Podziwiam Wasze prace, Waszą kreatywność. Postanowiłam napisać post o moich robótkach szykowanych na grudzień. Będzie to ogólny post. Nie będę rozbijać go na karteczki, na ozdoby. Pochwalę się tym co mam i uciekam do obowiązków. 

Zacznę od św. Mikołaja, który dołączył do pokazywanego niedawno bałwanka. Ozdoby wykonane są na kanwie plastikowej a wyszyte muliną Ariadną. A to wszystko na podstawie wzorów z Kramu z robótkami. 



Takie wesołe tworki trafią na parapet do pokoju moich pociech. Pewnie formę w jakiej będą tam się prezentowały też Wam pokażę.

Następnie powstają karteczki. Zastanawiam się czy wszystkie pokazywać teraz? Jednak pokażę wybrane aby w grudniu też mieć coś do zaprezentowania. 
Co do kartek to nadal troszkę  się w nich gubię. Klej Magic czasami bardziej nade mną panuje niż ja nad nim :P Tnę sama, kombinuję. 

Moja ulubiona kartka :)



Kartka z reniferem :)

Kartki bałwankowe:


I misz masz :)



OOoo to na chwile obecną tyle pokazywania :) 

Dziękuję za komentarze i witam serdecznie nowych obserwatorów:) 
Do spisanka :) 

26 komentarzy:

  1. Mikołaj z bałwankiem super się prezentują...tak pozytywnie nastawiają do świąt :D kartki śliczne i sporo już ich masz...
    U mnie na blogu cisza i posucha...jakoś nie mam weny na robótki ani świąteczne, ani żadne inne :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chciałabym Cię jakoś zachęcić do robótkowania! Jednak czasami trzeba sobie dać chwilę oddechu, żeby znów rzucić się na kanwę i muliny z zapałem. Życzę Ci szybkiego powrotu do formy robótkowej!

      Usuń
  2. Prześliczne wszystko! Kartki już podziwiałam, a co do zawieszek, to obie są super, ale szczególnie Mikołaj mnie zachwycił, mina jego bezbłędna!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Tak wiem, że już Ci się chwaliłam, choć ta ostatnia z maleńkim Mikołajkiem jest świeżakiem, dopiero wczoraj wieczorem ulepiona :)

      Usuń
  3. Piękne prace,szczególnie z balwankiem wpadła mi w oko ;) świątecznie się zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Bałwanki mają to coś w sobie :D Fajnie się je robótkuje :)

      Usuń
  4. Ale przygotowania... jak w fabryce elfów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi Bardzo mała ta fabryczka :D ...ale bardzo przyjemna robota :D

      Usuń
  5. Bez dwóch zdań jesteś świetnie przygotowana do świąt :)
    Same cudowności!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartki cudne. Te bałwankowe są po prostu idealne. A hafcików, to Ci zazdroszczę, bo u mnie w pasmanterii nawet kanwy plastikowej nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Mika kanwę plastikową zakupuję w sklepie internetowym, bo w pasmanteriach posucha :(

      Usuń
  7. jeju, piękności powstały, jak tu oglądać bez ślinienia się? pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ozdoby na kanwie plastikowej cudnie przyozdobią dziecięcy pokój.
    W kartkach b. mi się podoba to przełamanie oczywistej kolorystyki tymi brązami i beżami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne karteczki zrobiłaś, co jedna to piękniejsza:-) Mikołaj wyszedł super:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Madziu, piękne kartki i przyznam, że Twoja ulubiona mnie też podoba się najbardziej.
    Mikołaj i bałwanek super, a może jeszcze powstaną inne postacie?
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miał powstać cały komplet czterech sztuk...jednak czasu mi zabraknie do świąt. Może za rok :D Dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  11. Piękne kartki stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne są Twoje ozdoby na kanwie plastikowej! (ja jeszcze nie próbowałam)
    A karteczki zachwycające :)
    Bardzo podobają mi się brązy i beże oraz wkomponowane kawałki juty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Kanwę plastikową bardzo lubię, polecam spróbować :)

      Usuń
  13. Piękna kolekcja kartek. Bardzo lubię takie wesołe ozdoby choinkowe.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ u Ciebie się dzieje , jest na prawdę świątecznie. Piękne kartki Madzia, masz już swój styl. Działaj , bo miło się oglada Twoje prace.
    U mnie na razie cisza, ale muszę zacząć działaś kartkowo, bo czas leci :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  15. Ozdoby przepiękne! Podziwiam :>

    OdpowiedzUsuń