środa, 22 marca 2017

Nożyczki

Witam w szary dzień. Chyba za dużo oczekiwałam po marcu, bo teraz jestem bardzo zawiedziona tą szarugą. No nic głowa do góry. Może w kwietniu będzie ładniej. 
Ostatnio pokazywałam serduszko. Dziękuję za Wasze komentarze :) Serdecznie witam nowe osoby :) 
Dziś serduszko już w oprawie. Zrobiłam to co sobie wymyśliłam. Jednym z moich upodobań są nożyczki :) Miło jest gdy nożyczki są ładne ale jeszcze milej jak dobrze tną. Postanowiłam zrobić dla nich organizer. Organizer zrobiłam z pudełka po kapsułkach do prania. Posłużyłam się arkuszem filcowym i wykorzystałam haftowane serduszko. Organizer przypomna mi bluzeczkę :) 

Prezentacja:




Podczas pracy przyszła skontrolować mnie sama dyrektorka ;) Filc oceniła, pudełko po kapsułkach, nici próbowała podwędzić ale jej nie wyszło ;) Dyrektorka ma ostatnio ciężkie dni. Zachciało się miłośći. A tu kocura brak. I nie ma możliwości wyjść z domu na randkę :P W tym temacie ja mam więcej do powiedzenia i zabraniam jakichkolwiek randek ;) 




Na koniec zapłakany przebiśnieg ....do spisania :) 



31 komentarzy:

  1. Niby z niczego a jaki fajny efekt :) I jaka spora kolekcja nożyczek :D Pani dyrektor wymiata :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu nożyczek podoba mi się wiele. Chyba sobie powoli powiększę kolekcję :D

      Usuń
  2. Madziu nie dość, że genialny pomysł to wspaniała realizacja, organizer jest świetny. A nadzór wiadomo musi być, kontrola jakości wskazana. Też mam w planie takie organizery nawet dwa pudełka czekają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie Violu wygląda na biurku :) Przymierzałam sobie u dzieci w pokoju :) Czekam na Twoje realizacje :)

      Usuń
  3. Bardzo fajny pomysł :) Masz sporą kolekcję nożyczek, aż szkoda , by któreś się zgubiło . Może Pani dyrektor by przypilnowała, ale chyba zły pomysł, bo ma swoje sprawy :)
    Miłego dnia i słoneczko wysyłam , bo u mnie świeci delikatnie, ale zawsze coś :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny organizer, Madziu - super pomysł i wykonanie :-)
    Tylko pozazdrościć takiej kolekcji ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko :) Ta kolekcja to taka nie za duża ale mam zamiar ją powiększyć :D

      Usuń
  5. Ja swoje - zwykle, kreatywne i krawieckie - zebrałam w plastikowej doniczce, a w zasadzie to chyba bardziej osłonka. A hafciarskie w pudełku przydasiowym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja chciałam stworzyć coś od siebie na moje nożyczki :)

      Usuń
  6. Świetny nożyczkowy organizer! Pomysłowy i piękny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjny pomysł i mistrzowskie wykonanie!
    A zaplakany przebisnieg chwyta za serce!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały organizer,serduszko pięknie go zdobi:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł Madziu. Organizer prezentuje się bardzo elegancko w tej bluzeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Madziu, ale piękny dziś post. Ten płaczący za wiosną przebiśnieg chwyta za serce.
    Kicia stęskniona za miłością - ech, bidulka:)
    A organizer na nożyczki jest świetny po prostu. Wiesz, ja do dziś dnia mam nożyczki jeszcze z zerówki (a więc mają 35 lat), wciąż idealnie sprawne i nigdy nie ostrzone.
    Buziaczki serdeczne, pomimo deszczu i chłodu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zbiór nożyczek całkiem bogaty. Bardzo pomysłowy organizer.:) Proszę wytłumaczyć pani dyrektor, że ma jeszcze czas na randki, nie ma co się śpieszyć.; )

    OdpowiedzUsuń
  12. Madziu zrobiłaś przepiękny, a zarazem pomysłowy organizer. Świetnie wykorzystałaś coś, co u innych trafia do kosza na śmieci. Bez dyrektora na pewno byś sobie nie poradziła ;)
    Skąpany w rosie przebiśnieg rozczula...

    OdpowiedzUsuń
  13. Organizer jest piękny i wygląda też, że funcjonalny. Świetna realizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Organizer cudowności, pudełka nie widać, filc pięknie skrojony i jeszcze piękniej udekorowany. Chyba musisz uważać, bo organizer może przyćmić te piękne nożyczki. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny organizer sobie stworzyłaś:)...super pomysł:)
    Ja do tej pory miałam tylko 2 pary nożyczek hafciarskich z czego jedne od kilu dni zapadły się pod ziemię (moje ulubione). Co prawda podejrzewam, że sprawcami zaginięcia nożyczek są moje latorośle, które co chwilę coś mi podbierają:)
    No nic trzeba czekać, aż się znajdą:)
    Kocurek uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczny organizer, przydatny i bardzo ładny:-)Brawo!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Organizer świetny! A kolekcja nożyczek...spora, więc organizer jest niezbędny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowne mieszkanko przygotowałaś dla swoich nożyczek! mnie ciągle się gdzieś gubią, w zwałach tkanin, w motkach kordonka - teraz widzę powód: nie mają się gdzie podziać; odetchnąć i odpocząć;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie pomysłowe wykorzystanie tego pięknego haftu.

    OdpowiedzUsuń
  20. Praktycznie i bardzo ładnie :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń