czwartek, 17 sierpnia 2017

Organizer

Dzień dobry :)
Z samego rana pobiegłam depcząc rosę na trawie do ogródka. Niosłam aparat, szpulki i nową pracę. Organizer na małe hafty. Zacznę od haftu. Haft wykonałam dość szybko. Nożyczki z flamingiem ozdabiają mój organizer i tym samym zgłoszę pracę na Wyzwanie Igiełki.
Wszystko zeszyłam ręcznie. Najpierw wszyłam w filc haft, następnie zszywałam dwie warstwy filcu. Szycie ręcznie może nie jest idealne ale zawsze to moje szycie. W środeczku organizera zrobiłam miejsce na nożyczki, malutki igielnik, kieszonkę na muliny. Myślę, że jeszcze jedną można doszyć jeśli będzie taka potrzeba. Cały organizer wygląda jak gruba okładka książki. Jest akurat na moją dłoń. Teraz bez obaw mogę małe hafty ze sobą zabrać gdzie tylko będę chciała. Jest też przegroda na wzór. Za chwileczkę wszystko same zobaczycie :) Zapraszam :) 
Podobno flamingi w modzie. Dowiedziałam się o tym jak już miałam gotowy haft. Oj ten babski instynkt ;) 
Zasypałam Was zdjęciami. Jednak póki piękne kwiaty na świecie i póki słońce świeci warto wyjść z robótką do ogródka. Pokażę Wam jeszcze kilka wyłapanych moim aparatem kadrów i życze udanego weekendu :) 
A i jeszcze ważny banerek do zabawy Igiełki 
https://igielka-mb.blogspot.com/2017/07/550-wyzwanie-2.html


23 komentarze:

  1. Prześliczny organizer! Bardzo fajnie się prezentuje ten flaming :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mały, zgrabny organizer. Piękny jest i ślicznie go nam zaprezentowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny organizer! Ty to masz Madzia fajne pomysły :D
    Powodzenia w wyzwaniu!
    Wiórcia wróciła...ach!

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę uroczy organizer! A zdjęcia jak zwykle prześliczne! Kciuki trzymam!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ pomysłowo, kobieco i na czasie! ;) Super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny organizer, niby mały a wszystko co potrzebne się w nim mieści

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny organizer, podziwiam za szycie ręczne :)
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny organizer i hafcik uroczy:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny ten organizer, a za ręczne zszywanie ogromne brawa ode mnie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Madziu, świetny organizer sobie sprawiłaś. Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Madziu ale z Ciebie zdolniacha. ..super jest ten Twój organizer:-)
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie to wszystko wymyśliłaś :) Idealnie dobrane kolory, haft i wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniały organizer i jak pięknie ozdobiony - flaming i nożyczki tworzą niezwykły ornament.
    Uściski, Madziu.

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny organizer! z kolejnym flamingiem się spotykam i coraz bardziej zachwycają mnie te różowe ptaszyska!

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajny i praktyczny drobiazg :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Organizer jest rewelacyjny!!! Zdjęcia cudne!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Madziu, świetny organizer zmajstrowałaś!
    Pięknie wygląda i z pewnością będzie bardzo przydatny.
    Pozdrawiam serdecznie 😘

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję Wszystkim za komentarze. Szycie ręczne rzeczywiście jest hardcorowe ale pózniej mam małą satysfakcję :) Dziękuję za trzymanie kciuków - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny organizer Madziu :)
    Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow organizer robi wrażenie, aż zamarzyło mi się takiego mieć :) Flaming i dodatki idealnie pasują :)

    OdpowiedzUsuń