środa, 30 sierpnia 2017

Babie Lato :)

U progu września przedstawię Wam mały haft, który zrobiłam dla swojego starszego synka. Zaplanował ozdobić nim notes. Notesu jeszcze nie ma więc pokażemy sam haft. Kotek wskakuje tu i tam. Jest ciekawski i kocha słonko ;-) 
Jesteśmy u progu września. W moich pracach będą dominować brązy. Każdego dnia w miarę możliwości macham igłą i tworzę. Za jakiś czas pokażę Wam obrazek w tonacji brazu - taką mam cichą nadzieję.
Tymczasem jako przerywnik kotek w kolorach Babiego Lata :)
Prezentacja:
 
Postaram się pokazać też ozdobiony już notes. 
Dziękuje za odwiedziny. Cieszę się, że wokół mojego blogu jest sympatyczne grono osób :) 

18 komentarzy:

  1. Świetny ten kociak :) Czekam na inne hafty i projekty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, jaki cudnisty! Twój synek wybrał wspaniały wzór na notes.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wzorek, Madziu!
    Będzie piękną ozdobą notesu :-)
    Ależ jestem ciekawa, co tam fajnego tworzysz...

    OdpowiedzUsuń
  4. Madziu, uroczy ten jesienny kotek. Jestem ciekawa notesu.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ma gust ten Twój synek, wie jak pięknie przyozdobić notesik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczy kociak...jak dobrze że mogę podziwiać x u innych 😉

    OdpowiedzUsuń
  7. Kociak na pewno pięknie ozdobi notes syna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Synek świetnego wyboru dokonał. Kotek jest ciekawski, to i w notesie znajdą się ciekawe rzeczy. Na pewno wyczarujecie śliczną okładkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny jest ten kociak:) Okładka z nim będzie super:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kociak jak żywy! Śliczny! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny ten kotecek ma synuś oko do wzorów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękujemy :) Muszę przyznać, że w wyborze wzorów dzieci a dorośi mają inny gust. Jednak mój syn wybrał tak, że mi się przyjemnie haftowało a i oczy są zadowolone z efektu :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki uroczy koteczek, takie małe hafciki sprawiają wiele radości :)

    OdpowiedzUsuń