wtorek, 12 września 2017

Wygrana w Candy :)

Dzień dobry :-)
Dziś przychodzę do Was chcąc pochwalić się wygraną w Candy u Promyka :-) Promyk jak co roku z okazji kolejnego roczku blogowania zorganizowała Candy ( Banerek na moim blogu ). Przygotowała przepiękne robótki oraz przydasie i traf chciał, że to ja zostałam wylosowana i obdarzona paczką. Wczoraj paka do mnie dotarła. Promyku bloguj nam jak najdłużej :D
Prezentacja : Słoik ozdobiony haftem a w środeczku słodkości :)

Na kolejnym zdjęciu widać kartkę z podziękowaniami za udział w Candy :) 
Piękny notes :) Przyznam, że bardzo lubię kanwę plastikową, haft na niej zawsze prezentuje się idealnie. Tak też wygląda na notesie wykonanym przez Justynkę :) 
Przydasie: scrapki, zestaw do haftu z kwiatuszkami, kanwa koloru szarego, szpileczki serduszka i arkusze filcu :) Ucieszył mnie bardzo mały zestaw do haftu bo ja lubie haftować drobinki :) 

Dziś jest szara aura wiec zdjęcia domowe. Starałam się odzwierciedlić szczegóły mojej nagrody. 
Dziękuje za wszystkie odwiedziny i życzę miłego dnia :)

11 komentarzy:

  1. prześliczne nagrody Justynka przygotowała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję pięknych nagród:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że ci się wszystko podoba, mam nadzieję też, że się przyda.:) Czy zauważyliście, że na papierkach krówek są napisy? Możecie sobie pograć rodzinnie we "flirt".;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nic się nie zmarnuje Promyku. Kanwa szara, zestaw do haftu i filc na pewno znajdą swoje przeznaczenia :D Krówki tez już znalazły przeznaczenie :D ;) A papierki no coż przepadły ;) Dziękuję jeszcze raz :*

      Usuń
  4. Madziu, gratuluję pięknych prezentów!
    Na pewno świetnie je wykorzystasz :-)
    Pozdrowionka :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję szczęścia w losowaniu! Śliczne rzeczy dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję takich cudowności, Madziu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje, same wspaniałości otrzymałaś :)

    OdpowiedzUsuń