piątek, 15 września 2017

Leśne sprawy

Witajcie :) Już na samym początku pragnę podziękować za odwiedziny pod moimi ostatnimi postami. Dziś zostaje nadal w temacie leśnym. Powstał kolejny hafcik na następne wieczko do słoika z suszonymi grzybami. Mała sowa troszkę mnie zdenerwowała. Krótko mówiąc: umęczyłam się :D Ważne, że już jest i to w jakim pięknym towarzystwie. Gdy wyszłam na podwórko sfotografować nowy twór zobaczyłam jego, piękny okaz kozaka. Został moim modelem zajmując główne miejsce w dzisiejszej sesji. 
Prezentacja:

Słoiki przy kozaczku wyglądają jak dwa sępy, które tylko czekają aż zamkną grzyba w swoim wnętrzu :D 
 
I sama sowa, bo przecież o nią też tu chodzi ;) Przy grzybach to rzeczywiście można się rozkojarzyć i zapomnieć o mulinach ;)  
Udanego weekendu i obfitych grzybobrań :) 

21 komentarzy:

  1. Takie skarby masz pod ręką? Pozazdrościć! :)
    Sówka jest urocza!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Madziu. Jak tylko grzyby mają swój czas to i mogę na nie trafić na podwórku :)

      Usuń
  2. Ale miałaś farta z tym grzybem...rewelacyjna sesja o śliczna sowa 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu nie mogę zprzeczyć - dosłownie jakby spadł mi z nieba :D

      Usuń
  3. Madziu, aż szkoda będzie takie słoiczki otwierać. Cudne leśne hafciki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne hafciki i smakowity kąsek.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sówka cudna i nie wygląda na taką dokuczliwą, pozory mylą.;) Super sesja zdjęciowa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sówka miała rozpiskę kolorów Anchor. Sama dobierałąm kolory i troszkę musiałam nakombinować ;) Z reguły dobieram do maleństw sama ale tu nie było jakoś łatwo :) Dziękuję :)

      Usuń
  6. Kolejny śliczny hafcik. Fajny okaz u mnie w rodzinnym domu również mam grzybki pod choinkami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Grzyb może i chciał skraść show, no ale serwetki słoiczków jednak wygrywają - są mega!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna sówka:)) Pasuje jak ulał do tych grzybów, bardzo jesienne, fajne zdjęcia!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mała fajna sówka, ładne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne hafciki, a jeszcze przy takim okazie grzyba, u mnie pewnie ni doczekał by sesji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczna oprawa słoiczków madziu :)

    OdpowiedzUsuń