piątek, 27 października 2017

Z myślą o grudniu

Witajcie. Z myślą o grudniu zrobiłam anioła. W zasadzie wzór był stary, więc zabrałam z niego tylko kształt. I mało przypomina aniołka, którego miałam zrobić. Dodałam kontury i anioł zrobił się archaniołem. Takie mam odczucie.
Aniołem ozdobiłam drewnianą bombkę. Użyłam tez filcu, juty i innych drobiazgów. Stwierdzam, że ozdoba wyszła bardzo stonowana. Może gdy rozbłysną światełka na choince ona też rozbłyśnie. Liczę na to. 
Prezentacja:
I z pozdrowieniami przesyłam zdjęcia z mojego października

18 komentarzy:

  1. Śliczna bombeczka, a zdjęcia zachwycają!

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza bombka :) Kolejna wyjątkowa ozdoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro tak piszesz to już nie będę nic w niej zmieniać :)

      Usuń
  3. Bardzo fajny pomysł na bombkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna bombeczka! pozdrawiam ciepluteńko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia już widziałam i nieodmiennie mnie zachwycają. A zawieszka piękna, coś jest w tym stwierdzeniu o archaniele.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bombka wyszła ślicznie, na choince będzie się prezentować jak wisienka na torcie i na pełno rozbłyśnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Madziu, archanioł piękny i bardzo dostojny. Na choince będzie wyglądał wspaniale.
    Cudowny jest Twój październik.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna ta zawieszka i fantastyczne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczny anioł, a oprawa boska. Pięknie go opracowałaś.
    Zdjęcia z pajęczyną i jeżykiem - MEGA!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny pomysł na bombkę ! Śliczne zdjęcia Madziu )

    OdpowiedzUsuń