poniedziałek, 12 lutego 2018

W dziecięcym świecie

Witam serdecznie :) 
Dziś zagości na moim blogu fioletowa postać bajkowa . Praktycznie bez okazji ale na pewno na jakąś przyszłą okazję stworzyłam Kłapouszka. Będzie on reprezentował mnie w zabawie u Kreatywnej Jacewiczówki. Myślę, że postać ta spełnia zarówno styczniowe jak i lutowe wyznaczniki. Jest i kokarda i czapka. Zgłaszam go do wyzwania Aniu :) 
Prezentacja :

 Jest i guziczek, żeby ogonek nie odpadał hihi ;) 

Mój wybór padł na tego słodziaka. Mam nadzieję, że podjęłam słuszną decyzję :) Nie wiem gdzie będzie jeszcze jego miejsce na ziemi. Może poszewka, może ramka albo kubeczek na kredki...? Przyszłość wszystko rozjaśni. Pozdrawiam serdecznie :) 

12 komentarzy:

  1. Uwielbiam tego marudnego osiołka, śliczny haft. Pozdrawiam ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny Kłapouszek (moja ulubiona postać z "Kubusia Puchatka":)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały dziecięcy hafcik :) Na pewno pięknie ozdobi cokolwiek, na co go przeznaczysz.

    OdpowiedzUsuń
  4. taki biedny, mały słodziak :-) guzik przy ogonku śliczny :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepsza decyzja! Kłapouch był moim ulubieńcem w "Kubusiu", chyba jestem z natury malkontentką .;) Guziczek jest słodziutki .:)

    OdpowiedzUsuń
  6. I think this is one of the most significant information for me.
    And i’m glad reading your article.
    But should remark on some general things, the web site style is perfect,
    the articles is really great : D. Good job…
    หนังการ์ตูน

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale słodziak, Madziu!
    I świetnie go obfociłaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne fioletowe maleństwo:) Decyzja jak najbardziej słuszna.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń