czwartek, 15 lutego 2018

Zakładkowy zawrót głowy - kwiaty

Witam serdecznie. Dziękuję za wczorajsze odwiedziny na moim blogu.
Dziś pokażę Wam drugą zakładkę, którą wykonałam w zabawie u Magos. Tym razem tematem były kwiaty. Pole do popisu jednak nic mi nie leżało ...hmmm postawiłam więc na wiktoriańskie różyczki. Delikatna zakładka, ozdobiona podobnie jak poprzednia kordonkiem. Jestem zadowolona z tych niteczek, fajnie się sprawdzają podczas leżakowania w książce. Zakładkę podszyłam zielonym filcem. 
Od połowy stycznia aż do połowy lutego czytanie i robótkowanie szło mi marnie. Powodem były choróbska i pewien szkolny remont. Teraz mam nadzieję wszystko nadrobić.
Prezentacja zakładki. Obecnie czytam " Łaska " Anny Kańtoch, więc jest tu też obecna. 

Link wysyłam do Magos. Można głosować. Ja jednak widzę tylko 6 zakładek, które są pod żabką, dlatego swój głos oddałam na jedną z nich ...reszty nie widziałam....może znów czegoś nie dopatrzyłam :/ 
Na koniec nasza ulubienica :) Miłego wieczoru :)

22 komentarze:

  1. Zakładka jest śliczna. Co róża, to róża :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakładki sliczne i praktyczne. A u mnie w książkach aż wstyd przyznać - paragony.
    Kotuś sfotografowany w odpowiedniej chwili. No, przepiękny!!! Mizianki dla kotka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Madziu, piękna i bardzo romantyczna zakładka.
    Uściski dla Ciebie i kici.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna zakładka, Kicia też cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne różyczki przyozdobiły Twoją zakładkę, Madziu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo wiosenna, pełna koloru i dobrej energii zakładka. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna zakładka, taka z dozą romantyzmu:) Na pewno uprzyjemni czytanie:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach, ten języczek!;) A zakładka ma przeuroczy wzorek i cała jest bardzo ładna.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna różana zakładka!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna zakładka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna zakładka... "Łaska" kusi mnie od dłuższego czasu :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie dziękuje za wszystkie komentarze. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Haft pięknie się prezentuje na zakładce! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne zakładki :)
    śierściuch jest boooski <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne różyczki, ta druga zakładka też jest bardzo ładna:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję Wszystkim ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń