wtorek, 17 kwietnia 2018

Zakładka słodkiej babeczki ;)

Dzień dobry :) 
Tulipanki dziękują za miłe słowa pod ostatnim postem :) Taka motywacja na pewno zdziała cuda !
A dziś kolejna zakładka w zabawie u Magos. Motyw to babeczka. Nie ma co o niej pisać - po prostu jest! 
Prezentacja:
Pozdrawiam dzisiejszym tulipankiem. wychylił główkę w pochmurny dzień :)  
Kolejne przeczytane książki ( tu możecie znaleźć pierwsze osiem z tego roku http://nittka81.blogspot.com/2018/03/dziekuje.html ) 
9. Córki Latarnika  Jean E. Pendziwol
10. Obserwator  Charlotte Link
11. Milczenie śniegu Regnar Jónasson
12. W świetlistej mgle Mary Higgins i Alafair Burke.
Powolutku do przodu z czytaniem. Książki muszą mnie wciągnąć, muszą wprawić mnie w osłupienie i zaprosić do myślenia ;) 

19 komentarzy:

  1. jaka słodziutka babeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna i smakowita zakładeczka, Madziu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka zakładka to rarytas :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe, dla jakiej słodkiej babeczki ta zakładka.;) Świetna!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna zakładka, ma takie słodkie kolory, że tylko zjeść! Zamiast w książkę, cały czas patrzyłabym chyba tylko na nią;) Moje tulipany jeszcze główek nie wychyliły, ale czekam cierpliwie:)
    Pozdrawiam ciepło!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna zakładka,babeczka wygląda super:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż się uśmiechnęłam na widok tej zakładki ! Świetna jest :)
    Zobacz co ja tworzę *

    OdpowiedzUsuń