poniedziałek, 20 sierpnia 2018

Zakładka sierpniowa

Witajcie :) Ponad miesiąc nic nie publikowałam, na swoim blogu. Zabiegana, zawczasowana nad naszym polskim morzem, ale coś tam na boku robótkująca i czytająca. Zastanawiam się czy ktoś mnie jeszcze pamięta? ;) 
Dzis przedstawię Wam jednokolorową zakładkę, którą wykonałam na rzecz zabawy u Magos.
U mnie papuga w jednym kolorze i w jedym słusznym letnim kolorze, w odcieniu morza. Do dziś czuję zapach morza i powiew morskiego wiatru stąd pewnie i papuga ma tę barwę. 
A teraz w otoczeniu drobiazgów z naszego wyjazdu nad morze :) Magnesy lubię najbardziej :) 
Troszkę mnie i 150 zdjęć wywołanych z nad morza :D To są pamiątki i wspomnienia do rodzinnego albumu. I chyba taka forma papierowych wspomnień najbardziej mi odpowiada. Sprzęty typu telefony nigdy nie zastąpią albumów :) 
Nie ominął mnie też Jarmark Dominikański w Gdańsku. Magiczne miejsce, do którego kiedyś wrócę na dłużej. Tym razem jednak pragnęłam przede wszystkim nałykać się morza, fal i wiatru. Chciałam zwiedzić chociaż jedną latarnię i udało mi się :) Latarnia morska Rewal jest moja ;)
Gdańsk
A na koniec aktualizacja przeczytanych książek, dokładam kilka:
1." Wariatka " Joanna Jedełka
2." Dwanaście niedkończonych snów " Magdalena Socha
3." Jak Cię zabić kochanie " Arkadiusz Rogoziński
4." Ja dobra zła " Ali Land
5." Zakazany owoc " Erica Spindler
6." Zapisane w wodzie " Hawkins
7." Łaska " Anna Kańtoch
8." Stokrotka w kajdanach " Sharon Bolton
9. Córki Latarnika  Jean E. Pendziwol
10. Obserwator  Charlotte Link
11. Milczenie śniegu Regnar Jónasson
12. W świetlistej mgle Mary Higgins i Alafair Burke.
13. Siostrzyczka Sue Fortin
14.Perfekcyjna dziewczyna Gilly Macmillan
15.Komórka Stephen King
16.Schronienie Harlan Coben 
17. Karaluchy Jo Nesbo 
18. Odnaleziony Harlan Coben
19. Szósty po latach  Agnieszka Lingas - Łoniewska
20. Ukochany z piekła rodem Alek Rogoziński ...obecnie czytam.
21.Wirus Graham Masterson
22.Zagubione niebo Katarzyna Grochola
23. Ponad wszystko Nicola Yoon
24.Ucieczka Aleksandra Kowalska
25.Wyprzedaż snów Marzena Rogalska
26. Jesteś moja Helen Klein Ross - właśnie czytam.

18 komentarzy:

  1. Zakładka wyszła bardzo ładnie :). Fajnie ,że wakacje się udały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna zakładka :) Na pewno się przyda, co by dalej uzupełniać listę czytelniczą :)
    Piękne zdjęcia z wakacji !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko, zmieniłaś adres bloga czy dawno nic nie pisałaś? Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Czas wakacji wykorzystujesz na maksa, blog poczeka :)
    Zakładka bardzo piękna! Zdjęcia rewelacyjne, widać to po tych migawkach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja, ja pamiętam!;) A spędzałam czas podobnie jak ty, tylko, jak wiesz, nad innym morzem.:) I też coś na boku tworzyłam. Zakładka śliczna, papuga super. Słyszałam, że jarmark w tym roku był wyjątkowy w porównaniu z poprzednimi latami - niestety, choć mieszkam niedaleko Gdańska, nie wybrałam się.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna zakładka i piękne wspomnienia utrwalone na zdjęciach.:) Pozdrawiam milutko!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jasne,że pamiętamy. Super że już jesteś, wypoczęta , odprężona i pełna wrażeń. Papuga fajna, zakładka z nią jak najbardziej letnia.Ja też wolę tradycyjne zdjęcia od tych na dysku komputera.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Madziu, zakładka jest śliczna. Widzę , ze pobyt nad morzem był udany, a zdjęcia będą wspaniałą pamiątką. Też popieram albumy:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietna zakładka! Cudowna wycieczka i super pomysł z wywołaniem zdjęć. Sama się ostatnio nad tym zastanawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna papuga:-) Zdjęcia super!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudownie, że wypoczęłaś. Zdjęcia są oknem dla naszych wspomnień i z takiego wyjazdu nie może ich braknąć.
    Zakładka świetna, nigdy ich dość :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie przejmuj się - lato jest tak krótkie, że trzeba je maksymalnie wykorzystać.
    Zakładka na pewno będzie Ci o nim przypominać, bo wręcz pachnie morzem :)
    Masz zupełną rację - zdjęcia najlepsze tylko w wersji papierowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajniutkie zakładeczka, a wakacje widać że udane 😁 Lista czytelnicza imponująca i jestem ciekawa jakbedzie wyglądać na koniec roku

    OdpowiedzUsuń
  13. zakładka piękna, a lista książek imponująca :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna papużkowa zakładka.
    ps. papierowe zdjęcia są najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też lubię foty wywołane, lubię do nich wracać co jakiś czas. Zakładka bardzo ładna. No i lektur sporo przeczytałaś.

    OdpowiedzUsuń