niedziela, 20 stycznia 2019

Styczeń

Witajcie. Jakiś czas mnie nie było, na moim blogu zapanowało milczenie. Czas powoduje, że pojawiają się inne problemy. Trzeba zająć się przede wszystkim rodziną. Robótki nie opuściły mnie ale nie było chęci na pisanie, omawianie itd. Czasami trzeba pomilczeć. 
Nie zapisałam się też na żadne zabawy. Zatem będzie w 2019 roku spontanicznie :) 
Do Was starałam się zaglądać bo to wielka przyjemność oglądać Wasze prace. Dziękuję też za pamięć i karteczki, które znalazłam w skrzynce pocztowej. Kilka kartek udało mi się zrobić jednak nie zostały uwiecznione prze mój aparat. Mam nadzieję, że te wielkanocne będą już na bieżąco tu pokazywane. Dziś przedstawiam Wam zaległą pracę. Postać św. Mikołaja. 
Dziś za oknem dostrzegłam czerwone brzuszki czyli Gile :) 
I nasze szalone wróbelki :) 

Na podsumowanie roku dołączam też kilka pozycji książkowych, które przeczytałam w 2018 roku. 
1." Wariatka " Joanna Jedełka
2." Dwanaście niedkończonych snów " Magdalena Socha
3." Jak Cię zabić kochanie " Arkadiusz Rogoziński
4." Ja dobra zła " Ali Land
5." Zakazany owoc " Erica Spindler
6." Zapisane w wodzie " Hawkins
7." Łaska " Anna Kańtoch
8." Stokrotka w kajdanach " Sharon Bolton
9. Córki Latarnika  Jean E. Pendziwol
10. Obserwator  Charlotte Link
11. Milczenie śniegu Regnar Jónasson
12. W świetlistej mgle Mary Higgins i Alafair Burke.
13. Siostrzyczka Sue Fortin
14.Perfekcyjna dziewczyna Gilly Macmillan
15.Komórka Stephen King
16.Schronienie Harlan Coben 
17. Karaluchy Jo Nesbo 
18. Odnaleziony Harlan Coben
19. Szósty po latach  Agnieszka Lingas - Łoniewska
20. Ukochany z piekła rodem Alek Rogoziński 
21.Wirus Graham Masterson
22.Zagubione niebo Katarzyna Grochola
23. Ponad wszystko Nicola Yoon
24.Ucieczka Aleksandra Kowalska
25.Wyprzedaż snów Marzena Rogalska
26. Jesteś moja Helen Klein Ross 
27. Lisia dolina Charlotte Link 
28. Wielbiciek Charlotte Link
29. Układanka Karin Slaughter
30. Pocieszki Katarzyna Grochola
31. Dom sióstr Charlotte Link
32.Oszukana Charlotte Link

Serdecznie pozdrawiam :)


13 komentarzy:

  1. Mikołaj jest imponujący! Bardzo mi się podoba.:) A tego gila ci zazdroszczę, na żywo widziałam takiego wiele lat temu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mikołaj wywołuje zachwyt! jest cudny!
    Ten czerwony brzuszek gila jest prześliczny. Moi rodzice też prowadzą ptasią stołówkę... nawet jastrząb do niej zagląda...tylko, że jego interesują wróble i sikorki...

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny haftowany Mikołaj! Gili już dawno nie widziałam, a są takie śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję dziewczynki za odwiedziny i miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Madziu, Mikołaj jest wspaniały! Podziwiam zdjęcia ptaszków, a wróbelek jak fajnie pozuję.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny Mikołaj i piękne zdjęcia ptaszorków! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj Madziu :) Bardzo miły ten Mikołaj, a po liście książek widać, że sporo czasu spędziłaś z lekturą. widzę kilka książek, które też czytałam.
    Życzę spokoju i by wszystkie problemy się rozwiązały !

    OdpowiedzUsuń
  8. Mikołaj jest śliczny :)
    Duuużo czytałaś, tak to jest, że wszystkiego nie da się zrobić jednocześnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super Mikołaj, Madziu!
    Wszystkiego dobrego życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mikołaj bardzo ładnie się prezentuje. A gile - dobrze że wrzuciłaś to zdjęcie, bo tak dawno je widziałam, że niedługo zapomnę jak wyglądają;) Nawet wróbli ostatnio jakoś mniej niestety... A ja tak lubię ptaki:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń