piątek, 10 lutego 2017

Kurnik ;)

Witajcie :) Kury, koguty zaczęły rządzić moimi robótkowymi myślami. W ogóle zauważyłam, że jestem takim cichym ornitologiem :D Ptactwo widzę wszędzie: za oknem, w gazetach, w haftach. A może ono mnie lubi? ;) Tak już niebawem pokażę Wam ukończonego Dumnego Pawia. A dziś kurki i koguciki :) W końcu czas mija i przyjda świeta. W tym roku nie mam zamiaru robić dużo świątecznych ozdób, jednak kilka na pewno zrobię. 
Prezentacja mojego kurnika :) Zrobiłam mały haft kurki i filcowe ozdoby na patyczkach. 






Haft kurki już niebawem wykorzystam na ozdobę albo kartkę.

Dziękuję za komentarze pod postem z Niebieską dziewczyną. 
Margos zasugerowałaś że pokusiłabyś się o bezbarwną kanwę. Oczywiście , że można choć wolę białą, którą podszywam filcem i jego kolor nie przebija się na przód zakładki :) 

Życzę pięknego weekendu. 

28 komentarzy:

  1. Madziu, uroczy drób :-)
    Kogucik filcowy bardzo mi się podoba i nawet zapisałam sobie dziś takiego pina z Pinterestu.
    Miłego weekendu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny drób! Te filcowe takie słodziutkie, a wzorek wyszywanej kurki bardzo mi się podoba. Kurka świetnie się skomponowała z jasnozielona kanwą.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne wesołe kurki :) Ta haftowana z pewnością będzie się świetnie prezentować na kartce :D

    OdpowiedzUsuń
  4. były sobie kurki trzy, świetne są :) no i jest czwarta haftowana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki kurnik to ja rozumiem! Wszystkie są urocze!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ słodkie te filcowe. Takie wiosenno - walentynkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Madziu, zauroczyłam się Twoimi filcowymi kurakami - są wspaniałe:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny pomysł z tymi kurkami i kogucikiem oczywiście :) Cudne są , nie mogę się napatrzeć. Może i ja w końcu z filcem się pobawię. Jak na razie jajeczka na piku tylko robiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze kurki :) Już skończyłaś Pawia, idziesz jak burza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostało mi do ukończenia trochę konturów :) Później kąpiel i jakaś sensowna oprawa :)

      Usuń
  10. Uroczy kurnik.Świetne zdjecia Madziu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kurki i kogutki! Hafcik z kurką uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne! Cudnie je robisz :)
    ps. kogucik jeszcze może mieć to takie czerwone pod gardłem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i tu masz rację :) Uznajmy zatem, że to jest kogut młodzik i jeszcze mu nie urosło ;)

      Usuń
    2. Oczywiście :)
      Kiedyś jak byłam mała i zobaczyłam olbrzymiego koguta z tym czymś wielkim pod dziobem, biegłam i krzyczałam "Ale ma wielkie!" - teraz już wiem, czemu rodzinne chłopy wujki się tak śmiali ;)

      Usuń
    3. Chłopy to zawsze o jednym ;)

      Usuń
  13. Madziu, piękne okazy są w Twoim kurniczku. A kurki - serduszka skradły moje serduszko.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zachwycające kurki! Robisz świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczności. Te kurki takie kolorowe. Od samego patrzenia aż radośniej się robi.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne te kurki! Dopiero teraz zauważyłem, że one są na bazie serduszka ;) Super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  17. Aż się cieplej i wiosennie robi w sercu jak się na Twoje stadko spogląda. Ładną słoneczną sesję im zafundowałaś 🙂 Ala

    OdpowiedzUsuń