wtorek, 25 lipca 2017

Ice cream :-)

     Witam we wtorkowy lipcowy dzień. Lato ma bardzo nietypowe oblicze. Raz rozpieszcza nas żarem tropików a zaraz potem sprawia, że mam ochotę sięgnąć po sweter do szafy. Dziś właśnie jest to drugie oblicze. A ja wbrew wszystkiemu właśnie dziś pokażę Wam wyhaftowane ostatnio lody :-) 
Prezentacja : 

Lody zostają w mojej jadalni. Bez względu na porę roku będzie słodko i letnio :) 
A teraz zaczęłam pracować nad większym haftem. Już niebawem skrawek historii pewnego jeżyka ;) 
No i czeka mnie wybór misia Fizzy Moon. Ostatnio skrzyneczka z moją misią została miło przyjęta przez koleżanki i zostałam wyróżniona :) Dziękuję :) 
A na koniec trochę kwiatowego lata :) Pozdrawiam serdecznie :) 


20 komentarzy:

  1. Świetne lody. Do zlizania :)
    ps. upały jeszcze wrócą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny wzór, wykonanie, oprawa i prezentacja!
    Pozdrawiam, Madziu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lody dla osłody, bo chłodzić się nie trzeba...pogoda o to dba ;) uroczy haft :) A lilii zazdroszczę...piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu lilie zakupiłam w tym roku i jak się pojawiają to mnie zaskakują swą urodą :)

      Usuń
  4. Lody wyglądają niezwykle smacznie i nadają się idealnie do jadalni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przesłodkie lody :) Hafcik nie tylko latem będzie cieszył oko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. sama słodycz - lody pełne miłości:) kwiaty zawsze poprawiają humor, nawet w taką pogodę niefajną...

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne i bardzo apetyczne lodziki.
    Ściskam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Smakowity ten lodzik:) W ogóle bardzo przyjemnie tu u Ciebie, hafty śliczne i fotografie urocze, też uwielbiam zdjęcia! Tylko muszę sobie kiedyś sprawić porządny aparat z prawdziwego zdarzenia.
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  9. sliczny obrazek, super zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hafcik bardzo mi się podoba! I świetna oprawa.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. To wzór z Profilo, prawda. Haft wyszedł rewelacyjnie! I na pewno wprowadzi w jadalni słodką atmosferę :) Serdecznie dziękuję za życzenia i komplementy. Pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dokładnie to wzó z Profilo :) Najsłodsze wzory tam mają :D

      Usuń
  12. Taki hafcik w kuchni zawsze będzie cieszył oczy :) Piękne kwiaty!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkim dziękuję za odwiedziny i miłe komentarze :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Haft na czasie, lody na ochłodę :)

    OdpowiedzUsuń