poniedziałek, 3 lipca 2017

Zakochana poszewka

Dzień dobry w wtorkowy poranek :) 
Przez ostatnie kilka dni dużo osób odwiedziło mój blog i zostawiło komentarze. Bardzo mi miło. Zarówno lisek, szatka i serduszko z motylkiem dostały od Was brawa! Dziękuję :) 

A dziś poszewka na poduszkę. Młodzi zakochani złożą przysięgę miłości i wierności w najbliższą sobotę. Nie znam Młodej Pary ale przesyłam im wraz z poszewką najserdeczniejsze życzenia. 
Prezentacja:
Dziś krótka relacja bo początek lipca jest dla mnie bardzo intensywny. Dziś deszcz postanowił popsuć nam dzień ale nie poddaję się i wracam do swoich spraw. Pozdrawiam Was serdecznie :) 
Macham zdjęciem rudzielca spotkanego na ulicy :) 

22 komentarze:

  1. Świetny wzorek wybrałaś, Madziu - romantyczny i z humorem.
    Młodzi będą z pewnością zachwyceni :-)
    Uściski :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i piękne, słoneczne zdjęcia!

      Usuń
    2. Dziękuję Iwonko :) Mam właśnie taką nadzieję, że poszewka będzie odebrana z humorem :)

      Usuń
  2. Urocza pamiątka :) Obdarowani na pewno z sentymentem będą na nią spoglądać. A rudzielec...mam do nich słabość ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny hafcik zagościł na poduszce, wspaniała pamiątka na lata. Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna podusia, ten wzorek jest uroczy.:) Rudzielec i na mnie zrobił wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podusia z takim haftem na pewno zrobi furorę i będzie świetną pamiątką.
    Obok rudzielca nie można przejść obojętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna poducha a ta fotka na bagażniku - mistrzostwo !
    Pozdrawiam ciepło:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna poduszka, będzie wyjątkową pamiątką :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny prezent ślubny. A nich się Młodym uda! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Madziu, miłosna podusia jest przepiękne.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała poducha z tym hafcikiem:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna poduszka, na pewno będzie wspaniałą pamiątką :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No i poducha też zbierze ogromne brawa bo jest rewelacyjna !

    OdpowiedzUsuń
  13. młodzi na pewno bardzo się ucieszyli:) wspaniała poducha!

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję :) Podobno poducha pojechała z Młodymi na sesję zdjęciową :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Poducha wyszła świetnie, młodzi na pewno byli ucieszeni z takiego prezentu. Kotek prawie jak mój Rudolf :)

    OdpowiedzUsuń