poniedziałek, 27 listopada 2017

Jesienne ptaszki

Witajcie koleżanki od zadań robótkowych :) 
Mało kiedy tu zaglądam i mało kiedy pokazuje tu swoje prace ale ciągle coś się dzieje. Skupię się na najważniejszych więc dziś pokażę jesienne ptaszki, które haftowałam od końca sierpnia. Czasami nie było dla nich czasu więc haft powtawał aż tyle czasu. Mój zamiar był inny. Chciałam zrobić je w miesiąc. 

Teraz nie wiem co będę haftować. Pewnie z dnia na dzień chwycę za jakiś nowy haft. Ciągle marzy mi się odrzucić wszystkie maleństwa i zrobić coś dużego, fajnego ale jakoś mi nie wychodzi. 
A może zająć się zdobieniem świec i drewnianych sklejek? Myśle i cvzasami próbuję swoich sił. To moje wczorajsze świece. Pozdrawiam ciepluko! 

15 komentarzy:

  1. Cudne ptaszki! Piękne! I świece też cudne! Ciekawe, co nowego wymyślisz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ptaszki są cudne. Świece też mi się bardzo podobają :. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace. Ptaszki jak i świece zachwycają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten haft z ptaszkami jest piękny i ciekawą aranżację do niego zrobiłaś.Świece zachwycające !

    OdpowiedzUsuń
  5. Madziu, jestem mocno zauroczona tymi jesiennymi ptaszkami. A świece mają w sobie tyle świątecznego uroku.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny obrazek :) Mi wyszywanie zawsze zajmuje dużo czasu

    OdpowiedzUsuń
  7. Haft to czasochłonne hobby, ptaszki wyszły przepięknie! Nowe pasje i nowe cudne prace, świece bardzo świąteczne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uroczy hafcik i cudnie świece ci wyszły. O tak ciężko się wsiąść za kolosa bo wtedy inne prace te mniejsze idą w odstawkę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Serdecznie dziękuję :) Przyznam po cichutku, że te świece też mi się podobają ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hafcik super a świeczuszki urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczności i ptaszki i świeczki!
    Tylko patrzeć i podziwiać:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. jakie te ptaszki są urocze, świeczki też prześlicznie wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Magduś, życzę Ci magicznych Świąt Bożego Narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczności! Radosnych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń