czwartek, 9 listopada 2017

Robótkowy zawrót głowy :)

Witajcie w środeczku tygodnia. Robótki zawładnęły moim życiem. Tak czasem bywa. A póżnej może być posucha hihi Dziś pragnę pokazać Wam moje pierwsze zabawy metodą decoupage. Nie byłam bardzo przygotowana w tym temacie ale próbowałam z tego co mam i powstała zakładka  oraz zawieszki serduszka.
Zrobiłam też ozdoby z elementem haftu i sowę z filcu. Sama nie wiem od czego zacząć. To może zacznę przedstawiam Wam moje twory :) 
Zacznę od wspomnianej zakładki i seruszek zawieszek :) Tematyka szalona - pomieszanie świąt ;) Rzeczy wykonałam na drewnianych elementach. Za wielkanocne serwetki dziękuję Promykowi, która obdarowała mnie przy ostatniej wielkanocnej wymiance :) 
I delikatne hafciki wkomponowane w filc. Barwy naturalne. Tu rządzi prostota !

Ukończyłam też większy haft jeśli chodzi o kwestię krzyżyków. Zostało mi do zrobienia jeszcze kilkadzieciąt kresek konturowych :)

Pozdrawiam serdecznie :) Oooo zapomniałam o sowie z filcu. Już się poprawiam :) 

22 komentarze:

  1. Jejku, tyle fajnych drobiazgów, że nie wiadomo, co najpierw skomentować.:) Zacznę od radości, że mój prezent się przydał. Szalenie spodobała mi się sówka - jest rozkoszna. I serwetkowe, i filcowo-hafciarskie różności wyszły ci, jak zwykle, wspaniałe - serduszka są perfekcyjne, ileż tam różnych współgrających elementów.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko :-) Wiem, że zapanowal pewien bałagan w tym poście ale z takimi drobiazgami nie chciałam rozdrabniać się na kilka postów :)

      Usuń
  2. Śliczne prace, Madziu!
    Świetnie, że robótki Tobą zawładnęły, bo możemy je podziwiać :-)
    Filcowe zawieszki i sówka są "the best"!
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super prace powstały:) sówka jest urocza:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A jednak sówka wygrywa z tego co tu czytam :)

      Usuń
  4. Ile tego! Masa cudowności! Podziwiam, Madziu, Twoją kreatywność!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu. Pomysłów mam masę ale realizacja zalezy od płynności doby, którą dysponuję. Chciałabym dłuższą ale co ja mogę? ;)

      Usuń
  5. Madziu, prawdziwy zawrót głowy :) Wszystko takie piękne! Doskonałe połączenie haftu z filcem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne prace powstały :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile pięknych prac powstało, życzę powodzenia przy próbach decoupage jest to bardzo fajna metoda na umilenie czasu. Zawieszki wyszły świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście zdobienie serwetkami to umilacz czasu a jak kiedyś oczy nie będą widzieć już krzyżyków to na pewno pokoloruję swój świat decoupage :)

      Usuń
  8. Madziu, piękny debiut decoupagowy. Hafciki i sówka mnie zachwyciły.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Szaleństwo!!! Przepiękne prace, sówka wymiata :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe prace!!! Sówka przeurocza:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej, ile tu u Ciebie wspaniałości! Ile dziedzin, każda inna i pełna wdzięku! Wszystko cudne, serduszka decoupagowe urocze:) A sówka filcowa przesłodka i z oczami jak kot ze Shreka;) Super!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale tu się dużo dzieje , aż nie wiadomo na czym się skupić, Wszystkie Twoje robótki są śliczne, widać , że robione z sercem :)

    OdpowiedzUsuń