czwartek, 1 marca 2018

Marzenie o wiośnie

Nastał marzec. Wiem, że wiosna nie przyjdzie od razu ale dziś  nikt nie zabroni mi jej haftować. Od kilku dni zamieszkała w moim robótkowym świecie  wiosenna królisia. Wzór pochodzi z tegorocznego Kramu z robótkami- dodatek specjalny Wielkanoc. Utkałam ją jedną niteczką na kanwie beżowej 18tc. 
Prezentacja :

Zbliżenia:
W domowej atmosferze też jej dobrze :) Obok królisi postawiłam świecznik, który ozdobiłam metodą decupache.
A teraz pragnę podziękować za wszelkie odwiedziny. Witam serdecznie nowe osoby i staram się Was tez odszukać w blogowym świecie :) Nie wiem co pokażę następnym razem więc na razie zmykam :) Pozdrawiam :)

19 komentarzy:

  1. Ale słodka królisia, piękny wystrój :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Królisia prześliczna i dzięki takim haftom czuć wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo zabawnie wygląda ta królisia na śniegu, co nie zmienia faktu, że jest zachwycająca.:) Zamówiłam sobie ten numer Kramu w Empiku i już jestem go ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chcę taką wiosnę jak na tym pięknym hafciku.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeurocza królisia:-) Może przegoni wreście tę zimę;-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozchmurzyłaś tą zimową aure tą królisią :) jest prze słodka. Ps. dzieki za odwiedziny

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy hafcik. Oby wiosnę przywołał :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna panienka :) Dobrze jej na tej beżowej kanwie, a w dodatku tak pięknie wyszyta, że na długo zapadnie w pamięć ^_^

    OdpowiedzUsuń
  9. Z ogromną przyjemnością wypatruję wiosny na blogach :) Twoja królisia jest zachwycająca!

    OdpowiedzUsuń
  10. Królisia bardzo słodka, ja już czuję wiosnę za sprawą Twojego haftu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Madziu, królisia jest świetna!
    I bardzo fajny króliś zamieszkał na świeczniku.
    To czekamy razem na wiosnę :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też kupiłam tą gazetkę ale dla innych haftów ;).

    Królisia wyszła Ci super i świecznik też mi się podoba :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inne wzory z tej gazety są też bardzo ładne. Już zabrałam się za kolejeny. Pozdrawiam :-)

      Usuń
  13. Przepiękna i niezwykle delikatna Królisiowa Wiosna - cudny haft :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń