sobota, 31 marca 2018

Radosnych Świąt !

Zdrowych, radosnych, rodzinnych, wypełnionych słońcem i uśmiechem Świąt Wielkanocnych :) 
Na zdjęciu najnowszy haft.
Chciałam także w tym poście podziękować Wszystkim tym, którzy głosowali na moją lutową zakładkę w zabawie u Magos. Dzięki temu dostałam najwięcej głosów i piękną niespodziankę :)
Pragnę także podziękować za pamięć i kartki świąteczne : Ani K. , Justynie Promyk, Violi i Małgosi :) 
Dodatkowo biorąc udział w wymiance w małym gronie dostałam paczkę pełną podarunków od Violi z Pasji Violi :)  Wprawiła mnie w prawdziwie wiosenny nastrój :)
Zatem dziękuję za uwagę i życzę miłego dnia :)

12 komentarzy:

  1. Śliczny, wielkanocny hafcik, Madziu!
    Piękne prezenty i karteczki dostałaś.
    Życzę Tobie wspaniałych, rodzinnych Świąt :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze raz Madziu,Radosnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowych, radosnych i spokojnych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowych i spokojnych Świąt Wielkanocnych!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałości dostałaś! Piękny ten nowy hafcik. :) Moje dwa ostatnie posty nie wyświetliły się u ciebie na bocznym pasku, co się z tym bloggerem dzieje...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ohoho, ile tu podarków i ślicznych karteczek:)Hafcik wielkanocny prześliczny, dekoracja doskonała!
    Pozdrawiam i duuużo słonecznych dni życzę;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wygranej w zabawie zakładkowej!
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń