czwartek, 29 marca 2018

Wielkanocne drobiazgi

Witam tuż przed świętami. Zima, jesień do wyboru do koloru. Wszystko oprócz wiosny. Trudno będziemy sobie radzić inaczej. Ozdoby wielkanocne mają tyle barw, że powinny nam poprawić nastrój. W tym roku zrobiłam kilka rzeczy, nie jest ich wiele zatem zaraz tu przedstawię moje robótki. Mam coś jeszcze pod igłą i być może zdążę do soboty.
Prezentacja kartek: 
Materiałowa kurka szyta ręcznie.
Zrobiłam także kilka świec, jednak nie wszystkie mam sfotografowane a już nie ma ich u mnie :) 
 Przed świętami planuję tu jeszcze zajrzeć i pochwalić się wygraną w zabawie zakładkowej u Magos ! :D A także wielkanocnymi prezentami od koleżanek :) 

17 komentarzy:

  1. Rewelacyjne świąteczne drobiazgi! Napracowałaś się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co Aniu może powinno być tego więcej ale jak popatrzę na moje zawirowanie życiowe z dziećmi to ciesze się, że robię chociaż tyle :D Dziękuję :)

      Usuń
  2. Wszystkie drobiazgi śliczne. Widać wiosnę w ozdobach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko bardzo piękne przygotowałaś a najbardziej podoba mi się kurka !
    Radosnych ,miłych świat wielkanocnych !

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko bardzo piękne! Kurka wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj jak ja się cieszę, że zadomowiła się włąsnie w Twojej kuchni :)

      Usuń
  5. Wszystko rewelacja! Owieczkę też wyszyję, a co - na przyszły rok.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja też planuję wyszyć ale pozostałe wzory z tej serii :) Takie słodzizny że hej :D

      Usuń
  6. Cuda zrobiłaś, kartki z haftami są przepiękne, a i świece świetnie się prezentują :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudny świąteczny zbiorek, Madziu. Nawet moją kartkę tu dostrzegam - jeszcze raz dziękuję.
    Serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Madziu, piękne karteczki i ozdoby przygotowałaś :-)
    Baranek jest rozbrajający.
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza kartka podoba mi się najbardziej, choć wszytko jest piękne :) A te świece, cuda!
    Wesołego Alleluja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wesołych Świąt Madziu :) Pięknie świątecznie u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ileż śliczności! Kartki są prześliczne!

    OdpowiedzUsuń