czwartek, 20 września 2018

Niespodzianka dla Zaklętej Igiełki

Dzień dobry. Nie jest to mój najlepszy dzień, a nawet rzekłabym bardzo marny. Ostatnio takie dni miewam i zaczyna mnie to przerastać. Cierpią na pewno na tym robótki bo już nie siegam po nie od jakiegoś czasu. Kiedyś przygotowałąm niespodziankę dla Zaklętej Igiełki i miałam schowaną  w szufladzie. Dzięki temu spakowałam i wysłałam. 
Przygotowałam dwa ręcznie zrobione drobiazgi i troszkę przydasi. Zawsze zastanawiam się czy obarczać ludzi moimi tworami, bo przecież nie każda z nas ma pracownię w której może zrobić sobie wystawkę. Jednak stwierdziłam, że taki ręczny drobiazg musi być, bo przecież to ten świat robótek nas tu zgromadził :) Pokażę ręczne przedmioty a u Zaklętej Igiełki na blogu możecie zobaczyć wszystko. 
Prezentacja:

Kilka jesiennych zdjęć i serdeczne pozdrowienia :)
 Wrześniowa malinka :)


14 komentarzy:

  1. Super prezenty. Ja pracowni wcale nie mam,ale chętnie takie rzeczy otrzymuję. Sama też chętnie daję 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo piękne prezenty przygotowałaś, a taki ręcznie robiony to inny rękodzielnik na pewno doceni:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeżyk boski! Normalnie się zakochałam 😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne prezenty przygotowałaś Madziu.:) Ja pracowni nie mam, ale kto powiedział, że tylko tam można prezentować takie niespodzianki. Chętnie przygarniam rękodzieło, bo wiem ile serca włożyła osoba je przygotowująca. Pozdrawiam serdecznie i życzę lepszych dni Madziu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Extra niespodzianki przygotowałaś :-) jeżyk jest obłędny :-)
    Kiepskie dni znam osobiście, więc doskonale Cię rozumiem. Też sporo albo nawet wszystko mnie przerosło i brak sił i tylko czasem promyki przenikają mrok... Dobrych dni życzę i rób zdjęcia :-) super są :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Madziu, wspaniałą niespodziankę przygotowałaś.
    Życzę Ci radości i nadziei.

    OdpowiedzUsuń
  7. Madziu wszystko co otrzymałam z pewnością się przyda. Prezenty przygotowane z myślą o mnie cieszą najbardziej więc zarówno pudełeczko z jeżykiem (które uwielbiam) jak i karteczka z tulipankiem (które również uwielbiam) wzbudziły mój zachwyt (mojego męża również )Bardzo, bardzo serdecznie dziękuję i życzę Ci powrotu energii i radości. Buziaki ogromniaste posyłam. Monika.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny prezent przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny prezent i piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prezenty są wspaniałe! Śliczne i mają twój niepowtarzalny styl. Jeżyk mnie zachwycił.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeżyk po prostu mnie rozwalił, jest genialny! Piękniuchne prezenty!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Madziu, oba prezenty są przepiękne. W twoim wyjątkowym stylu. To jeden z powodów dla których fajnie otrzymać taki prezent. Każdy będzie miał coś z twórcy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne prezenty, myślę, że każdy byłby szczęśliwy z ich otrzymania :) Jeżyk przeuroczy.

    OdpowiedzUsuń