wtorek, 18 września 2018

Podsumowanie tulipanowego haftowania

Witam serdecznie :)
Przychodzę do Was z tulipanami. Moje tulipany zostaną w takiej wersji jak jest. Kupię tylko antyramę, bo lubię prostotę. 


 
W tulipanowej zabawie wzięło udział kilka osób jednak tulipany zrobiła tylko Monika z  Zaklętej Igiełki :) Tak naprawdę to ona była wodzem bo pierwsza przede mną pokazywała swoje zmagania z tym wzorem. Jestem bardzo zadowolona z tak przemiłego towarzystwa w haftowaniu. Nie musiałam zatem losować i niespodzianka dziś wyruszyła do Zaklętej Igiełki :) A to tulipany, które wyhaftowała!!! Przepiękne :) Moniko dziękuję! 

Pozdrawiam :) 

10 komentarzy:

  1. Piekne te Wasze tulipany, ja w tej kwestii nawaliłam, na całej linii, za co przepraszam :) Pozdrowionka Madziu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Madziu dziękuję bardzo :* Sam wzór już był dla mnie ogromną nagrodą, bo uwielbiam tulipany. Nawet gdybyś Ty zrezygnowała z ich haftowania to i tak ja bym je dokończyła. Cieszę się więc bardzo, że mogłam je z Tobą haftować. Gdy tylko na nie spojrzę to będę myślała o Tobie z uśmiechem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne są te tulipanki, Madziu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne! Będą cieszyć oczy zimą :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie zrobiłyście cudną robotę! Coś pięknego, gratuluję!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję wszystkim za komentarze :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń