piątek, 5 kwietnia 2019

Wiosennie

Witajcie :) 
Dziękuję za wsparcie i miłe słowa. Człowiek czasami tego potrzebuje. Dziś nie przybywam z wielkim projektem bo taki zalega w szufladzie ale z podziękowaniami i drobinkami.
Zrobiłam kilka kartek z małymi hafcikami, w szufladzie mam jeszcze kilka zrobionych bodajże w zeszłym roku, więc pocztę na pewno odwiedzę ;) 
Kartki skromne ale ważne, że zrobiłam ;) 
Przesyłam także zdjęcia z naszej pięknej jury. Ostatnio pojawiło się więcej słonka. Mama nadzieję, że wiosna już z nami zostanie.

I na koniec zrobiłam listę ksiażek, które udało mi sie przeczytać w 2019 roku. Bardzo polubiłam mieszkańców Fjallbacki. Kto sięga po sagę Camili Lackberg ten zapewne rozumie moje upodobanie ;)  Dobre słowo należy oddać też książce  W najciemniejszym kącie ...thiller psychologiczny. Mimo ciężkiego tematu powiesć czyta się jednym tchem. 
1. Zbrodnia w wielkim mieście A. Rogoziński
2. Ta chwila G. Musso
3. Najszczęśliwsza M. Czornyj
4. Trzepot skrzydeł K. Grochola
5. Czarownica C. Lackberg 
6. Niemiecki bękart C. Lackberg
7. Syrenka C. Lackberg
8. Alibi Sandra Brown 
9. W najciemniejszym kącie Elizabeth Haynes
10. Pogromna lwów C. Lackberg
11. Latarnik C. Lackberg 

Pozdrawiam serdecznie :)

11 komentarzy:

  1. Karteczki bardzo fajne. Ja lubię takie prościutkie. Zdjęcia niesamowite, aż by się chciało zobaczyć "naocznie" te miejsca.
    Camillę uwielbiam. Kapitalnie się ją czyta, więc rozumiem Twoje upodobanie. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnóstwo fajnych hafcików, kartki takie w twoim stylu, świetne.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne i pełne uroku karteczki, Madziu.
    Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  4. I miałam racje :-) Karteczki prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Same piekności Madziu , twórz :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  6. Efektowne karteczki stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jura to moje rodzinne strony... kocham bardzo :-)
    A karteczki śliczne. Hafty wypracowane i wybór trafiony. Mnie niestety nie udało się w tym roku przygotować kartek :-( Po raz pierwszy od kilku lat...

    OdpowiedzUsuń