środa, 10 lipca 2019

Aniołek

Anioł powstał z okazji Sakramentu Pierwszej Komunii Świętej mojego syna Mikołaja. Wyhaftowałam go na niebieskiej kanwie. Wzór pochodzi z Kramu z robótkami. Sama jestem wielbicielką wszelkich aniołów więc ucieszyłam się gdy ten wzór zobaczyłam. Do haftu nie dodawałam nic bo to ma być Aioł Stróż. Typowe pamiątki tego Sakramentu dzieci przecież dostają w kościele. 
Oto on!

Dzisiaj podłączono nam nowy internet...światłowód lol więc może mój blog odżyje, może sprytnej będzie szło pisanie postów. Internet radiowy zniechęcał do wszystkiego. 

Zapisałam się na nową kreatywną zabawę. Zaraz wstawię banerek na swój blog. Zrobiłam już nawet kilka kroków w przygotowywaniu nowych prac w ramach tej zabawy. O tym w następnym poscie.
Moim zmartwieniem jest pogoda. Płata tyle figlów ile to jest tylko możliwe. Dziś jest 13 stopni a przecież ostatnio było 37...jak żyć z takimi różnicami?
Dorzucam kilka zdjęć z ogródka :) Pozdrawiam ! 




14 komentarzy:

  1. Uwielbiam Twoje zdjęcia!
    Owocnej współpracy z internetem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niech ten piękny aniołek strzeże Twojego synka!
    Teraz będziesz śmigać po przestworzach internetu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No w końcu pajęczyny odkurzone, czekam na kolejne posty. Madziu aniołek śliczny, pięknie oprawiony. Oj jakie piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Synuś będzie miał wspaniałą pamiątkę od Mamy.Przepiękne zdjęcia ,szczególnie ta biała róża i ciekawa jestem co to za ptaszek.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ptaszek zamieszkał u nas na podwórku i jest małym, ślicznym krzykaczem. Nazwy niestety też nie znam. Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Przepiękny Anioł!
    Miło będzie częściej Cię widywać :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny aniołek :) Mam nadzieję, że częściej będziesz na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Madziu, ten przepiękny anioł będzie wspaniałą pamiątką dla Mikołaja. Cudny masz ogród. A pogoda faktycznie chyba oszalała.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniołek słodki i z pewnością będzie strzegł Twojego Mikołajka. Zdjęcia fantastyczna. Fajnie że znów jesteś :)

    OdpowiedzUsuń