piątek, 12 lipca 2019

Z resztek

Witajcie :) 
Dziś pokażę zrobionego z resztek mulinowych misia i jego kartkową oprawę. Muliny to pierwsze co przychodzi mi do głowy mówiąc o resztkach. Póżniej skrawki kanw, wstążeczki, kawałki sklejek, papierów, filcu, mam też koraliki które kupiłam do innnych projektów i nadal nie wiem co zrobić z pozostałymi. Jestem też gromadzicielką metek, drewienek, pestek i wszystkiego co kojarzy się z Matką Naturą. Zastanawiam się czy to też wchodzi w skład projektu resztek hmm
Dziś miś :) 


Teraz pokaże Wam skąd wzięłam muliny do tego projektu. Oprócz żółtych mulin całą resztę wyłuskałam z pozostałości, które leżakują po wykonaniu dwóch obrazkó z zestawów:
Oprócz mulin do wykonania użyłam też resztek z życia: drewienko, pestka, kawałki skleiki, które ktoś przyniósł nam na rozpałkę ...zawsze coś się znajdzie co wpada do mojej roboczej szuflady ;)
Pracę zgłaszam na zabawę u Ani PROJEKT RESZTKOWY 

Na pożegnanie kwiaty z ogródka 

13 komentarzy:

  1. Wszystko się liczy, co tylko Ci przyjdzie do głowy! I to co pozostało z innych projektów i to co zgromadziłaś, przy projekcie, który nigdy nie powstał!
    Powstał fajny wakacyjny miś i 1 cm luzu w szufladzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna resztkowa kartka,Znakomity pomysł na wykorzystanie takich "skarbów"Okazuje się że z pozoru smietki a jakie przydatne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca! Wszystko można wykorzystać, liczy się wyobraźnia, a tej Ci nie brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachwycająca praca! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Madziu, piękny ten resztkowy misiaczek. Czy ja na tej kartce widzę pesteczkę?
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  6. I to jest rewelacyjne wykorzystanie resztek! Miś jest uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna karteczka!
    Lubię Twoje zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. No i resztki wykorzystane, misio w kwiatakach super, kartka piekna :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodziak z tego miśka!
    Świetnie wykorzystałaś resztki.
    Pozdrawiam serdecznie, Madziu 😃

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękność wyczarowana z resztek! To trzeba umieć :)

    OdpowiedzUsuń