niedziela, 23 kwietnia 2017

Dziewczynka Chmurka

Drogie koleżanki dziś jeszcze jeden post. Nadrabiam zaległości. A mam ich jeszcze kilka. 
Ostatnio pogoda nas nie rozpieszcza. Oczekiwaliśmy ciepłej, pieknej wiosny. Nie możemy jednak cieszyć się tak jakbyśmy chcieli. Szczerze pisząc to ja nie umiem odnaleźć żadnej radości w kwietniowej aurze. I zrobiłam Dziewczynkę Chmurkę. Haft dziewczynki z włoskiej gazetki i chmurka z filcu. Dziewczynka radosna, kolorowa, jest towarzyszką na pogodę i niepogodę :) Zapewne trafi w rączki małej dziewczynki :)
Prezentacja :




W ostatecznej wersji dodałam jeszcze guziczki. Sama już nie wiem. Mało zdecydowana jestem ostanimi czasy ;) 
Zajęłam się ostatnio także nawijaniem mulin na bobinki. I zrobiłam to tak jak sobie obiecałam. Teraz poszukuję odpowiedniego pudełka. Jak tu nie lubić kolorowych mulin? 


Kolorowego wieczoru :) 

21 komentarzy:

  1. Bardzo miło i kolorowo :) Dziewczynka ma parasolke, jest gotowa na brzydka pogodę. Całkiem sporo tych nitek nawinelas Madziu :)
    Czekam na kolejne prezentacje, ciekawość mnie zjada :)
    Pozdrawiam ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza ta dziewczynka chmurka. Ale ponawijałaś mulinek :) Ciekawe co tam się w najbliższym czasie pojawi u Ciebie Madziu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ta dziewuszka jest śliczna! to nic, że chmurki-ona ma uśmiech promienny jak słoneczko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, niech ktoś radosny rozpędza deszczowe smutki :)

      Usuń
  4. Bardzo ładna zawieszka :) Lubię nawijać mulinę na bobinki. Jak mam więcej motków to zastanawiam się od którego koloru zacząć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A może trzeba wziąć przykład z twojej Chmurki - deszcz pada, a ona uśmiechnięta. ;) Słodziutka jest!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna chmurka z tym hafcikiem!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym aby tylko takie chmurki były na moim niebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ Ty masz cudowne pomysły na oprawę hafcików!
    Dziewczynka - chmurka jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Madziu, urocza ta dziewczynka chmurka. A może zrobisz dziewczynkę słoneczko i wiosna w końcu nadejdzie.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też pomyślałam o dziewczynce w słoneczku, byłby fajny komplecik:-)

      Usuń
  10. Bardzo sympatyczna dziewczynka:-)
    Mulinki wyglądają wspaniale:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocza dziewczynka jak i chmurka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocza dziewuszka w ciekawej oprawie :)

    OdpowiedzUsuń